ارائه خدمات شبکه آسان خرید در بانک تجارت

همزمان با جشن های سالگشت مبعث پیامبراعظم (ص) بانک تجارت ارائه خدمات “شبکه آسان خرید” را به هموطنان آغاز کرد .

به گزارش ریسک نیوز، محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با بیان این خبر اظهار داشت : ارائه خدمت "شبکه آسان خرید" به کلیه دارندگان تجارت کارت با فعالسازی امکان خرید اقساطی صورت گرفته و نگاه بانک تجارت این است که با ارائه این خدمت گامی عملی در مسیر افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان و حمایت از تولیدات ملی کشور برداشته شود.وی افزود : این خدمت در فاز نخست به هموطنانمان در  استانهای تهران و البرز ارائه شده است.

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت پرداخت وجه کالاها و خدمات خریداری شده به صورت اقساطی ، و افزایش تنوع ، حق انتخاب و اطمینان در خرید قسطی کالاها را از جمله مهترین مزایای عضویت در شبکه آسان خرید برای مصرف کنندگان دانست و افزود : این طرح مزایای مهمی برای عرضه کنندگان کالاها نیز خواهد داشت که از آن جمله می توان به افزایش تعداد مشتریان و فروش بیشتر ، تضمین پرداخت اقساط دارنده کارت اشاره کرد .

غفوری با اشاره به اینکه عضویت در شبکه آسان خرید برای سپرده گذاران این بانک به راحتی امکانپذیر است یادآور شد : سازمانها ، نهادها و شرکتهای خصوصی نیز می توانند ازطریق عقد قرارداد با بانک تجارت ، امکان دریافت تجارت کارت ویژه طرح "آسان خرید" را برای کارکنان خود فراهم نمایند.

وی افزود : علاوه بر سپرده گذاران حقیقی ، مدیران و یا نمایندگان قانونی سازمانها ، ادارات و شرکتها می توانند از طریق مراجعه به شعب بانک تجارت و ثبت درخواست فرآیند عقد قرارداد با بانک و بهره مند ساختن کارکنانشان  از خدمات آسان خرید را آغاز کنند . غفوری همچنین با اشاره به تشکیل یک میز ویژه طرح "شبکه آسان خرید" در مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت یادآور شد : درج لیست مراکز فروش کالا و خدمات طرف قرارداد این طرح در پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir پیش بینی شده است.

شایان ذکر است سقف خرید اقساطی کالاها در "شبکه آسان خرید" برای سپرده گذاران بانک تجارت معادل 95 درصد مبلغ سپرده و برای اعضای معرفی شده از سوی سازمانها ، نهادها و شرکتها تا دو و نیم برابر حقوق دریافتی تعیین شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

65  −  59  =