مصائب فروش بیمه نامه در “گوگل”

یکی از مدیران برتر گوگل پیش بینی کرد

“پاتریک برایان” یکی از مدیران برتر گوگل پیش بینی کرده است که چالش های پیشرو برای غول های صنعت بیمه بیشتر از آنی است که تصور می شود.

به گزارش ریسک نیوز، از صنعت بیمه و به نقل از لایو اینشورنس، "پاتریک برایان" یکی از مدیران برتر گوگل پیش بینی کرده است که چالش های پیشرو برای غول های صنعت بیمه بیشتر از آنی است که تصور می شود.

خبر فروش بیمه نامه در گوگل در زمان انتشار آن جنجال آفرین شد اما اکنون کارشناسان تاکید می کنند که چالش ها در این مسیر بیشتر از تصورات آنان خواهد بود.

پاتریک برایان در ادامه گفت: به طور طبیعی انتظار داشتیم که پاسخ های زیادی را دریافت کنیم. در 9 ماه اول راه اندازی این تجارت، ما تنها چندصد بیمه نامه فروخته ایم. اما از آن سو ما شاهد افرایش علاقه مشتریان هستیم و به این موضوع فکر می کنیم که ابزارهای کارآمدی در اختیار آنان قرار دهیم تا بهتر و سریع تر بتوانند به اهداف خود برسند.

این در حالی است که اکثر مدیران اجرایی شرکت های بیمه معتقد بودند که بازیگران جدید تجارت اینترنتی مانند شرکت های بزرگ گوگل و "آمازون" اصلی ترین تهدید علیه آنان هستند. بر اساس تحقیق از 337 مدیر اجرایی در در بخش بیمه عمر و بیمه اموال و تلفات انجام شده، آمده است که تقریبا 28 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که آینده صنعت بیمه در گروه تجارت آنلاین است.

شرکت گوگل از دو سال پیش به این سو در حال ارائه خدمات بیمه خودرو در انگلیس بوده است و به کاربران خود این امکان را داده است تا بین بیش از 125 آپشن‌ مختلف بیمه خودرو را مقایسه و انتخاب کنند. این شرکت چندی پیش فروش بیمه اتومبیل در بازار آمریکا را هم آغاز کرد. طرح جدید گوگل به آمریکایی ها این امکان را خواهد داد تا مزایا و معایب بیمه ‌های مختلف خودرو و سیاست‌ های بیمه‌ای آنها را بررسی کرده و به خرید بیمه مناسب اقدام کنند.

وب سایت جست‌ و جوگر "گوگل" نیز یک شرکت سهامی عام است که در زمینه جست‌ و جوی اینترنتی و تبلیغات سرمایه‌ گذاری می ‌کند. این شرکت توسط "لری پیج" و "سرگئی برین" تاسیس شد که هر دوی آنها در دانشگاه "استنفورد" به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام "مردان گوگل" شناخته می ‌شدند. گوگل هم در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در چهار سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت 20 سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  12