سند راهبردی شرکت بیمه دی رونمائی شد

همزمان با دهمین سالگرد تأسیس شرکت بیمه دی و با حضور مسئولان بیمه مرکزی سند راهبردی در شرکت بیمه دی رونمائی شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه دی سیدمجیدبختیاری مدیرعامل شرکت بیمه‌دی در این مراسم که با حضور دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران ،معاون نظارت بیمه مرکزی ، معاونین ومدیران شرکت بیمه دی برگزار شد گفت:سند راهبردی بیمه دی مبتنی بررعایت اصول حرفه‌ای ، سلامت ، صداقت و حرفه ای گری است.

وی افزود: شرکت بیمه دی صداقت به معنا و مفهوم واقعی و به صورت عملیاتی و با برگزاری مجمع عمومی شرکت و ارائه صورتهای مالی شفاف انجام پذیرفت و با تلاش زیاد در شرکت نهادسازی مناسب انجام شد.

مهندس بختیاری تصریح کرد : در شرکت بر روی سه اصل سلامت ،صداقت و حرفه‌ای‌گری پافشاری کردیم و توانستیم تیمی منسجم ،اخلاق مدار پویا وخلاق داشته باشیم و بیمه دی در اثر یک هم افزائی کلی در سطح ملی توانست از یک چالش پیش رو عبور کند و به جایگاه مناسب فعلی برسد.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های رئیس کل ، معاونین، مدیران وهمچنین معاون نظارت مرکزی از پشتیبانی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر عامل شرکت بیمه دی تشکر کرد.
گفتنی است در این مراسم سندراهبردی بیمه دی که سیاستهای اجرائی سه سال آینده این شرکت را ترسیم کرده است در 90صفحه رونمائی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  2  =