رقابت در توسعه خدمات الکترونیک در بانک رفاه

در دنیای امروز، رقابت در حوزه خدمات الکترونیک است و با برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدتی که برای این حوزه ترسیم شده است بانک رفاه به زودی دستاوردهای فراوانی در این حوزه ارائه خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ؛محمد رضا نظری مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بانک رفاه در این همایش گفت: نظام بانکی قلب تپنده اقتصاد است و باید این حوزه توسط متخصصان و اهل فن مدیریت شود. ما نیز در بانک رفاه که بیش از 50 سال سابقه دارد و از نیروهای متخصص ، جوان و تحصیلکرده برخوردار است ، تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به سهم خود اهداف کلان نظام بانکی را جامه عمل بپوشانیم.
 
 وی افزود: با توجه به اینکه درصد بالایی از مسائل پولی و به طور کلی اقتصاد کشور، مرتبط با مسائل بانکی است، مسئولیت این حوزه را دو چندان کرده و باید همه دست اندرکاران نظام بانکی با خرد جمعی خود بر مشکلات فائق آیند.
 
 مدیر عامل جذب منابع را از اصول اساسی بانک و موتور محرکه بسیاری از فعالیت ها خواند و افزود: بسیاری از برنامه ها و اهداف بانک در حوزه اشتغالزایی ، کمک به تولید و صنعت و بخش های مختلف اقتصادی منوط به جذب منابع است و باید تلاش کنیم در این حوزه بسیار متفاوت تر از پیش گام برداریم و بانک رفاه برای این منظور برنامه ها و اهداف کلانی ترسیم کرده است.
 
 نظری در سخنان خود اعطای تسهیلات را برای به گردش درآوردن چرخه اقتصادی کشور ضروری خواند و افزود: باید تلاش کنیم همه اقدامات بانک در حوزه تخصیص منابع در چارچوب مقررات و ضوابط جاری باشد و نباید بگذاریم مطالبات معوق که اکنون چالش اساسی نظام بانکی است، بیش از پیش مشکل ایجاد کند.
 
مدیر عامل ادامه داد: وقتی اعطای تسهیلات قاعده مند باشد، مطالبات معوق نیز کاهش می یابد؛ نگاهی به آمار و ارقام مطالبات در نظام بانکی نشان می دهد، از استانداردهای جهانی فراتر رفته ایم و باید تلاش کنیم سرمایه های بانک درخدمت تولید و رشد اقتصادی کشور باشد.
 
 نظری توسعه خدمات الکترونیک را از دیگر الزامات مهم بانک رفاه برشمرد و گفت: در دنیای امروز، رقابت در حوزه خدمات الکترونیک است و با برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدتی که برای این حوزه ترسیم کرده ایم، چشم انداز پیش رو را بسیار روشن می بینم و بانک رفاه به زودی دستاوردهای فراوانی در این حوزه ارائه خواهد کرد.
 
مدیر عامل بانک رفاه در ادامه بر اصل شایسته سالاری در بانک رفاه و ارائه آموزش های کاربردی و تخصصی به نیروهای بانک تاکید کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

25  −  23  =