انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با شلیک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از افکار نیوز، سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به آخرین عملیات بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت که محورهای منتهی تهران بزرگ را همواره تحت رصد خود دارد، گزارشی مبنی بر ورود متنابهی مواد مخدر از جاده‌های جنوبی به پایتخت در اختیار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و شناسایی متهمان و همچنین خودرویی که در حال حمل این مواد به سمت پایتخت است، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت توانستند در محور قم به تهران یک دستگاه پژو پارس متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان این‌که متهمان پس از شناسایی پلیس متوجه حضور آن‌ها شده و اقدام به فرار از دست آن‌ها کردند، گفت: ماموران پلیس در تعقیب و گریز متهمان بارها اقدام به اخطار به آنها کرده ولی متهمان با حرکت مارپیچ در اتوبان قم به تهران سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند.

بخشنده افزود: مأموران پس از چندین بار اخطار اقدام به شلیک با توجه به قوانین مربوطه کردند و با هدف قرار دادن هر دو لاستیک عقب این خودرو موفق به متوقف کردن آن شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با توجه به اقدام هدفمند خود و شناسایی تمامی عوامل مرتبط با این باند قاچاق مواد مخدر توانستند ۶ قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودرو متهمان ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به وجود شواهد و قرائن محکم و همچنین فیلم‌های تعقیب و گریز متهمان مقامات قضایی احکام بایسته‌ای را برای دستگیرشدگان صادر کنند چرا که این متهمان پیش از این نیز مرتبط جرائم مشابه در حوزه قاچاق مواد مخدر شده بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

48  +    =  49