افزایش سرمایه شرکت به ۱۰۰ میلیارد تومان/ طرح‌های جدید بیمه‌ای در راه است

مدیرعامل بیمه رازی خبر داد

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به افزایش سرمایه این شرکت به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری از اجرای طرح‌های جدید بیمه‌ای خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،یونس مظلومی در نشست خبری امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با اشاره به افزایش سرمایه این شرکت به 100 میلیارد تومان تا پایان امسال گفت: با توجه به این افزایش سرمایه، از بیمه مرکزی قول گرفته‌ایم که امسال قبولی اتکایی داشته باشیم.
 
وی در مورد عملکرد سال گذشته این شرکت گفت: در سال 91 به طور متوسط به 95 درصد اهداف پیش‌بینی شده رسیدیم.
 
مدیرعامل شرکت بیمه رازی افزود: در مجمع سهامداران شرکت، امسال با توجه به فروش بخشی از سهام شرکت به افراد جدید، موضوع تغییر برخی اعضای هیئت‌مدیره نیز مطرح می‌شود.
 
وی در خصوص تغییر در رشته شخص ثالث در برخی شرکت‌های بیمه گفت: شرکت ما طبق تعرفه‌های مصوب، بیمه نامه شخص ثالث را صادر می‌کند و تخصیص اضافی در این بیمه‌نامه نمی‌دهیم.
 
در ادامه این برنامه، مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سینا در مورد طرح‌های جدید این شرکت گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های بیمه عمر که به زودی ارائه می‌شود، ارائه بیمه‌های عمر در قالب صندوق بازنشستگی برای سازمان‌ها است.
 
وی ادامه داد: در این طرح، سنوات قانونی کارکنان سازمان‌ها که در پایان هر سال به آنها داده می‌شود، به عنوان حق بیمه از آنها دریافت می‌شود و بعد از پایان 30 سال و با شروع بازنشستگی به آنها سرمایه مناسبی داده می‌شود.
 
بخشی افزود: همچنین دیگر طرح‌هایی که در زمینه بیمه‌های زندگی در شرکت داشتیم، ارتقاء پیدا می‌کند و متنوع‌تر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 55 میلیون نفر در کشور قابلیت بیمه شدن دارند، گفت: برخی مشکلات اقتصادی در این زمینه تأثیرگذار است.
 
مدیر آتش‌سوزی بیمه رازی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های شرکت‌های بیمه، فرهنگ‌سازی است گفت: درصد زیادی از مردم با رشته‌های مختلف بیمه‌ای آشنایی ندارند.
 
وی ادامه داد: بیمه‌نامه جدیدی در رشته آتش‌سوزی در سال جدید ارائه شده که به صورت 5 ساله صادر می‌شود و در صورتی که بیمه‌شده در طول 5 سال حادثه آتش‌سوزی نداشته باشد، در پایان سال پنجم، حق بیمه پرداختی به او برگردانده می‌شود و بیمه‌گذار می‌تواند در این 5 سال، سرمایه خود را افزایش یا کاهش دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  4