بیمه معلم ارائه دو طرح جدید بیمه ای برای فرهنگیان

قائم مقام معاونت فنی شرکت بیمه معلم

کامبیز حاجی میر آقا طی نشستی خبری با خبرنگاران در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از سرویس ویژه این شرکت برای فرهنگیان خبر داد و گفت: این سرویس ویژه در قالب یک پکیج بیمه ای است و به زودی اجرایی می شود.

به گزارش ریسک نیوز،سرمایه شرکت در سه مرحله به 250 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند، مرحله سوم افزایش سرمایه در ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.
 
 
وی در واکنش به این سوال که چرا قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان به شرکت بیمه معلم که عمده سهامداران آن فرهنگیان هستند، داده نشد، ضمن بیان اینکه، ارتباط شرکت بیمه معلم با پیکره آموزش و پرورش کشور قطع نشده است، گفت: شرکت بیمه معلم این سرویس دهی را در سال 88 و 89 به فرهنگیان اعطا می کرد و براساس نظر سنجی ها رضایتمندی خوبی از خدمات شرکت وجود داشت اما انعقاد قرارداد با شرکتی دیگر بنا بر دیدگاه مدیریتی کلان در آموزش و پرورش بود. اما به هر حال شرکت بیه معلم آمادگی لازم را برای اعطای هر نوع خدماتی به فرهنگیان کشور دارد.
 
 میرآقا از طرح جدید دیگر بیمه معلم برای کلیه مدارس کشور خبر داد و گفت: این طرح از سال آموزشی جدید برای مدارس آغاز می شود که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.
 
وی از افزایش قطعی سرمایه این شرکت به 120 میلیارد تومان خبر داد و گفت: سرمایه شرکت در سه مرحله به 250 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند، یک مرحله از افزایش سرمایه در انتهای سال گذشته صورت گرفت، مرحله دیگر در امسال و مرحله سوم افزایش سرمایه در ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.
 
وی در پایان از طرح بیمه ای دیگری تحت عنوان آرامش خانواده خبر داد و گفت: این طرح جدید بیمه ای نیازهای خانوارها را دسته بندی کرده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  83  =  88