رضا مهماندوست در کنار همسر و فرزندانش + عکس

رضا مهماندوست یکی از تاثیر گذارترین مربیان تاریخ تکواندوی ایران است.

به گزارش ریسک نیوز،رضا مهماندوست همانی است که قهرمانان زیادی را به تکواندوی ایران تحویل داد و رنسانس در این رشته ورزشی ایجاد کرد. اما این مربی توانا و خوش فکر به دلیل پاره ای اختلافات با فدراسیون تکواندو از رده ملی جدا شد این در حالی است که او در مقطعی برترین مربی تکواندوی جهان لقب گرفت.

او به دلیل بی مهری های زیاد راهی کشورهای جنوب شرق آسیا شد و اکنون نیز سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان است. البته بی مهری در تکواندوی ایران به مهماندوست تنها دلیل دل شکسته او نیست. دو فرزند معلول داشت و فوت یکی از آنها ضربه دیگری به این مربی پرافتخار بود. او در سال های اخیر سختی های زیادی را کشید اما گویا همه آن روزهای سخت پایان یافته است.

مهماندوست اکنون سرمربی تیم ملی آذربایجان است و از انواع حمایت های مالی برخوردار است اما اتفاق بسیار مهم تر این است که او به تازگی دوباره طعم شیرین پدر شدن را چشیده است. او صاحب یک پسر و دختر دو قلو شده است که خوشبختانه بسیار سالم هستند و مشکلی ندارند. مهماندوست پس از تحمل رنج و سختی های زیاد اکنون در کنار همسر و فرزندانش بسیار خوشبخت است اما مسلما هرگز خاطرات تلخ گذشته را فراموش نمی کند.

رضا مهماندوست در کنار همسر و فرزندانشرضا مهماندوست در کنار همسر و فرزندانش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

55  −    =  50