بیمه کوثر در رتبه پنجم شرکتهای بیمه خصوصی کشور

با رشد ۴۶درصدی حق بیمه تولیدی محقق شد

نرخ رشد حق‌بیمۀ تولیدی شرکت بیمۀ‌کوثر در سال۹۳ نسبت‌به سال قبل از آن، ۴۶درصد افزایش یافت و از لحاظ میزان فروش در بین شرکتهای خصوصی صنعت بیمه در جایگاه پنجم قرار گرفت .

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر برنامه‌ریزی و پایش استراتژیک بیمۀ‌کوثر؛ حق‌بیمۀ تولیدی شرکت در سال گذشته به 711میلیارد تومان رسید که این امر نشان از تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های مختلف است.

ابوالفضل آقادادی گفت: سهم رشتۀ شخص‌ثالث و مازاد، درمان و زندگی به‌ترتیب حدود 54، 11 و 14درصد از حق‌بیمۀ تولیدی شرکت بوده است.

وی افزود: باتوجه‌به عملکرد مناسب بیمه‌های زندگی در سال‌ گذشته، استراتژی شرکت مبنی‌بر تمرکز بر این رشتۀ بیمه‌ای در سال‌جاری، همچنان مورد توجه است.

مدیر برنامه‌ریزی و پایش استراتژیک شرکت از رشد دوبرابری سهم پرتفوی بیمه‌های زندگی شعب سراسر کشور از پرتفوی شرکت خبر داد و اظهارداشت: سهم بیمه‌های زندگی در سال93 در شعب به 3درصد حق‌بیمۀ تولیدی شرکت رسیده که بیشترین درصد سهم بیمه‌های زندگی از پرتفوی هر شعبه به‌ترتیب مربوط‌به پنج شعبۀ سمنان، گلستان، یزد، البرز و لرستان و بیشترین میزان فروش ریالی بیمه‌های زندگی مربوط‌به پنج شعبۀ تهران، البرز، فارس، یزد و گیلان بوده است.

ابوالفضل آقادادی با اشاره به اینکه نسبت خسارت شرکت در سال گذشته به 47درصد رسیده است، خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته حدود 335 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت شده است که سهم رشته‌های شخص‌ثالث و مازاد، درمان و زندگی از کل خسارت‌ها در سال93 به‌ترتیب حدود 51، 16 و 12درصد بوده است.

وی با بیان اینکه سهم حق‌بیمۀ تولیدی 11شعبه از پرتفوی شرکت  بالاتر از سهم حق‌ بیمۀ آن استان‌ها در کشور بوده است، تصریح‌کرد: بیشترین رشد فروش سال93 نسبت‌به سال قبل از آن مربوط‌ به پنج شعبۀ استان فارس، اصفهان، سمنان، اردبیل و مازندران بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  63