بازتاب صدور ببمه‌نامه‌ فضاپیما از سوی بیمه‌ کوثر

نشریه “مرور بیمه‌ خاورمیانه” (Middle East Insurance Review ) که ژورنالی معتبر در سطح خاورمیانه است در گزارشی به موضوع صدور بیمه‌نامه‌ی ‌فضاپیما از سوی بیمه‌ی کوثر پرداخته است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در این گزارش که با تیتر بیمه‌ی کوثر خدماتش را گسترده‌تر می‌کند درج شده، آمده است: شرکت خصوصی بیمه‌ی کوثر قصد دارد برای فضاپیما، بیماری‌های خاص و افراد سالخورده پوشش‌های جدید بیمه‌ای ارائه کند. 

این را عبدالرسول عطایی، مدیرعامل شرکت می‌گوید. او در یک کنفرانس خبری در ماه جاری در تهران گفت: به دلیل افزایش فعالیت‌های فضایی ایران در سال‌های اخیر، کشور ایران برای پوشش ریسک آن نیاز به خدمات بیمه‌ای دارد و بیمه‌ی کوثر قصد دارد بیمه‌نامه‌های فضاپیما ارائه کند.

 
شرکت همچنین قصد دارد بازاری برای مقرری افراد سالخورده در نظر بگیرد و برنامه‌ای برای 20 بیماری خاص از جمله سرطان و معلولیت به بازار ارائه کند. 
شرکت بیمه‌ی کوثر انتظار دستیابی به درآمد سالانه 400 میلیون دلار را برای سال مالی منتهی به مارس 2014 ( اسفند 92 ) و برنامه‌ی افزایش سرمایه به 250 میلیارد تومان را برای سال آینده دارد. در حال حاضر این شرکت، نیم درصد از سهم بازار بیمه‌ی ایران را داراست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  2