پرداخت سه مورد خسارت کلان توسط بیمه معلم

مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه معلم از پرداخت سه مورد خسارت بزرگ به کشتی‌های بیمه شده در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محمد حبیبی با بیان این که در سال 92 شناور «ولگا» در کانال سوئز به گل نشست، گفت: پرونده خسارت این شناور در سال گذشته بررسی و به پرداخت خسارت قابل توجهی منجر شد.
وی با اشاره به این که این شناور متعلق به شرکت خدمات دریایی مهندسی ایران بوده‌است،‌ افزود: این خسارت یک میلیون و 340 هزار دلار معادل 3 میلیارد و 350 میلیون تومان بوده‌است.
به گفته وی، شرکت خدمات دریای مهندسی ایران سالانه 150 تا 200 هزار دلار حق بیمه بابت بیمه شناورها و کشتی‌هایش به بیمه معلم می‌پردازد.
حبیبی در ادامه به پرداخت خسارت کشتی «اگلانتاین» که مورد حمله دزدان دریایی واقع شده بود، خبر داد و گفت: در این حادثه هم کشتی و هم خدمه آن آسیب دیدند.
وی افزود: خسارت پرداخت شده به خدمه 600 هزار دلار و خسارت پرداختی مربوط به بدنه معادل 900 هزار دلار بود.
به گفته مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه معلم، این کشتی در خلیج عدن دچار حادثه شده و خسارت پرداختی به آن فقط در بخش خدمه حدود یک میلیارد و 485 میلیون تومان بوده‌است.
وی همچنین به سومین مورد پرداخت خسارت کلان در حوزه بیمه‌های کشتی اشاره کرد و گفت: شناور «پارمیدا» در حین سفر به چین ژنراتورهای خود را از دست داد و همین اتفاق به پرداخت خسارت 900 میلیون تومانی از سوی بیمه معلم منجر شد.
محمد حبیبی مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه معلم با اشاره به این که در سال گذشته بیمه معلم 5 میلیون دلار حق بیمه کشتی دریافت کرده‌است‌، گفت: از این میزان حدود 2.2 میلیون دلار بابت خسارت‌ به بیمه‌گزاران پرداخت شده‌است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =