شعب اقتصاد نوین شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین در ادامه گزارش خود به سهامداران از شناسنامه‌دار شدن شعب بانک خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، محمدرضا امینی با اعلام این خبر افزود: در این پروژه، بانک اطلاعات منسجمی از شعب بانک تهیه شد که ارائه خدمات به شعب را در آینده تسریع خواهد کرد ضمن اینکه جزئیات واحدهای بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته امینی صدور شناسنامه شعب تهران به پایان رسیده و شناسنامه شعب شهرستان‌ها نیز به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: شرکت در سال گذشته موفق شد پس از استقرار کامل سیستم مدیریت کیفیت گواهینامه ایزو 2008-9001 را اخذ کند، ضمن اینکه گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت و عضویت در شبکه جهانی کیفیت نیز برای این شرکت صادر شد.

امینی در گزارشی در خصوص عملکرد شرکت گفت: در سال گذشته شرکت خدمات پشتیبانی خدمات متنوعی به بانک اقتصادنوین ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به اجرای 16 پروژه جابه‌جایی و همسان‌سازی، 18 پروژه تعمیر و بهسازی و 7 پروژه ایجاد واحد اداری جدید اشاره کرد، ضمن اینکه در سال گذشته7351مورد رفع مشکل در شعب و4658مورد بازدید از شعب انجام گرفت.

وی گفت: شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین پول‌گذاری 336 دستگاه خودپرداز خارج از شعبه را در شهر تهران و 280 دستگاه را در سایر شهرها بر عهده دارد که این خدمات در 15 شهر ارائه می‌شود. امینی همچنین به ارائه خدمات در بخش املاک به بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: شرکت در سال گذشته در حوزه خدمات ملکی، نیازهای بانک را در تمام امور مربوط به این بخش مرتفع کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  6