بیمه دانادر صدد کسب پرتفوی بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی

بیژن صادق :

در سی و یکمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا، از ارتقای سطوح مدیریتی، جذب بیمه گذاران جدید، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و ابلاغ سند راهبردی شرکت خبر داده شد.

به گزارش ریسک نیوز،در این همایش که از روز سی ام اردیبهشت ماه به مدت دو روز در هتل بزرگ شیراز در حال برگزاری است، اهداف و سیاستهای شرکت در سال گذشته بررسی و مهمترین اهداف و برنامه های سال جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 بیژن صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به عملکرد و موفقیت های بدست آمده طی سال گذشته،  به اهداف و برنامه های سال 94 تأکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری امیدواریم با اصلاح ترکیب پرتفوی، بهره وری بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

وی، کسب رتبه نخست توانگری مالی در سال 93، مناسب تر شدن ساختار بخش سرمایه گزاری، تغییر وضعیت شعب استیجاری به مالکیت مستقل، ساماندهی امور کارکنان و طراحی و تغیردر شیوه پرداخت کارانه ها را مورد تأکید قرارداد و افزود: طبق پیش بینی و برنامه ریزی های صورت گرفته، حرکت امسال ما به سمت کسب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی خواهد بود که البته با توجه به روند موجود امکان دستیابی به این رقم یا حتی بالاتر از آن نیز امکان پذیر خواهد بود .

مدیر عامل بیمه دانا، مذاکره با چند بیمه گذار جدید را مورد اشاره قرار داد و ضمن ابراز امیدواری برای جذب پرتفوی این بیمه گذاران، از ضرورت حرکت به سمت تجمیع پرتفوی اموال سخن گفت و اظهار داشت: با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش هزینه های آن لازم  است ضمن حفظ پرتفوی درمان، سیاست ها و برنامه ها به سمت توسعه بیمه های عمر متمرکز گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  42  =  46