حق بیمه تولیدی بیمه دانا، بالاتر از نرخ رشد صنعت بیمه

سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال بیمه دانا گفت:

سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا گفت: حق بیمه تولیدی این شرکت در سال گذشته از متوسط نرخ رشد صنعت بیمه بیشتر بوده است .

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی بیمه دانا،  مهناز مرادی در سی و یکمین همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در شیراز، با ذکر آمار عملکرد صنعت بیمه و بیمه دانا، از رشد مناسب خسارت این شرکت در سال 93 خبر داد و افزود: این معاونت در سال جاری اهداف و برنامه هایی را طراحی کرده که هر سه ماه آنها را بررسی کرده و سپس برای اجراء به شعب ابلاغ خواهد کرد.  

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به پرتفوی 2500میلیارد تومانی، برنامه های کوتاه و بلند مدتی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ترکیب مناسب پرتفوی در رشته های مختلف یکی از راهکارهای رسیدن به این پرتفوی است و هدف ما نزدیک شدن به میانگین صنعت بیمه است.

سرپرست معاونت بیمه های اموال و مسئولیت با تشریح چالش های درون و برون سازمانی، تبادل اطلاعات به صورت آنلاین در سطوح مختلف شرکت را مورد تأکید قرار داد و آمادگی این مجموعه برای پذیرش درخواست ها در حوزه تجمیع پرتفوی را اعلام کرد.

مرادی، طراحی شیوه نامه یا دستورالعمل تکریم ارباب رجوع به ویژه نمایندگان را به منظور استفاده بهتر از ظرفیتهای نمایندگان مورد تأکید قرارداد و افزود: در حوزه مطالبات معوق هم اگر میزان آن افزایش یابد، آماده ارائه راهکارهای فنی لازم برای حل آنها هستیم.

وی، ارتقای روحیه دانش پذیری را یکی از چالش های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: این روحیه در مدیریت های ستادی به خوبی وجود دارد و امیدواریم میل به آموزش بیشتر و ارتقای روحیه  دانش پذیری در سطح شعب نیز به خوبی و با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  2  =