برگزاری سمینار ریسک های نوظهور در صنعت بیمه

دو سازمان اروپایی در نظر دارند تا سمیناری را برای بررسی ریسک های نوظهور در اروپا برگزار کنند.

به گزارش صنعت بیمه به نقل از وب سایت کامرشال ریسک اروپا، سمیناری در شهر "روتردام" هلند در تاریخ ششم ماه ژوئن (شانزدهم خردادماه) برگزار خواهد شد.

در این سمینار که توسط سازمان بیمه هلند (ناریم) و سازمان مدیریت ریسک بلژیک (برلیم) برگزار می شود، چالش های موجود در برابر صنعت بیمه در هلند و قاره اروپا بررسی خواهد شد. هدف اصلی این سمینار سازماندهی بحث های است که اکنون درباره ریسک های نوظهور اصلی مطرح می شوند. در این سمینار یک روزه این موضوع در هلند و دیگر مناطق اروپایی که این مباحث در آنان مطرح می شود، بررسی خواهند شد.

مدیریت ریسک عبارت است از تشخیص، اندازه گیری، ارزیابی خطرات احتمالی و ایجاد تدابیری به منظور مدیریت آنها با در نظر گرفتن حداکثر میزان موفقیت. این امر به طور ویژه ارتباط تنگاتنگی با استفاده بهینه از تکنیک های تجاری، الگوبرداری های متعارف اقتصادی و بررسی های مالی برقرار می کند.

بنا بر این گزارش، این سمینار کمک می کند تا ریسک ها موجود شناسایی شوند و چگونگی مقابله و مدیریت آنان را مشخص خواهد کرد. همچنین انتقال ریسک توسط متخصصان اروپایی بررسی می شود و نیازهای آینده که کمک می کند ریسک های مالی بهتر و موثرتر کنترل شود، مورد کنکاش قرار می گیرد.

پیش از این دیده بان صنعت بیمه" در اروپا اعلام کرده بود که قصد دارد با ارائه طرح های جدید شرکت های بیمه در این قاره را در برابر تغییرات و تهدیدهای جدید ایمن کند. این گروه با برداشتن گام های جدی قصد دارد تا شرایطی را فراهم کند که شرکت ها و قانونگذاران در صنعت بیمه، تغییرات گسترده را بپذیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

27  −    =  22