معضلات صنعت‌بیمه درحوزه درمان و شخص ثالث افزایش یافته است

مدیرعامل بیمه آرمان

معضلات صنعت‌بیمه درحوزه بیمه های درمان و بیمه های شخص ثالث امسال افزایش یافته است و ما باید با دقت و ملاحظه بیشتری در این دو رشته بیمه ای فعالیت نماییم.

به گزارش ریسک نیوز،به  نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این گردهمایی که با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت برگزار گردید، استراتژی سال 1394 بیمه آرمان به واحدهای اجرایی ابلاغ گردید.

علی فتحعلی، مدیرعامل در این نشست ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) تاکید نمود دربرگزاری این گردهمایی امکان حل مشکلات و مسائل احتمالی شعب در ایام در ارتباط رودرو فراهم گردیده است و از سویی افزایش همدلی و ارتباط بین صف  ستاد را به دنبال خواهد داشت.

فتحعلی افزود به لطف حضور نیروهای فنی با تجربه در این شرکت، مدیریت ریسک به شکل علمی و حرفه ایصورت می پذیرد و با توجه به همکاری هیئت مدیره شرکت، ذخایر فنی در بهترین وضعیت ممکن قرار دارند.

فتحعلی درادامه با اشاره به مشکلات همیشگی صنعت بیمه گفت؛ متاسفانه معضلات صنعت‌بیمه درحوزه بیمه های درمان و بیمه های شخص ثالث امسال افزایش یافته است و ما باید با دقت و ملاحظه بیشتری در این دو رشته بیمه ای فعالیت نماییم.

وی با تاکید بر این که ما اعتقاد داریم بیزینس ما می بایست در کنار مشتریان فضایی برد برد ایجاد کند افزود،همه شما باید مراقب تقلبات در صنعت بیمه باشید.

مدیرعامل درادامه ضمن برشماری اولویت های سال 1394 گفت؛ در این سال دو مساله بازاریابی ونظارت در اولویت جدی ما قرار دارد و در کنار آن نیز باید ضمن حفظ بیمه گذاران بزرگ و شناسایی نقاط ضعف در سرویس دهی و رفع آن، بحث وصول مطالبات را به شکل جدی ودقیقی پیگیری نماییم. ایشان در پایان از همه واحدهای اجرایی خواست که با تیم های نظارت و کنترل نهایت همکاری را داشته باشند.

در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت، دکتر امیرحسنخانی ضمن تقدیر از عملکرد مناسب شرکت در سال گذشته، طراحی بیمه های جدید در تحقیق و توسعه را از اولویت های شرکت دانست و تاکید کرد، کشف بازارهای جدید می بایست در دستور کار شرکت قرار گیرد. وی افزود ما می‌بایست درصنعت بیمه، تبدیل نمودن بیمه به یکی از ضروریات زندگی مردم را به یک فرهنگ بدل نماییم.

رئیس هیئت مدیره شرکت در ادامه از زمینه سازی برای طرح بیمه عمر برای معلولین کشور خبر داد وافزود جایگزینی بیمه به جای سند و تضامین قانونی در جلسات با سازمان زندان هاپیگیری شده است و می بایست عملیاتی گردد.

در ادامه،ناصر سلوکی قائم مقام شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد رشته های مختلف بیمه ای در یکماه گذشته، به تشریح برنامه های اعلامی از سوی مدیرعامل پرداخت.
 وی با اشاره بهبحث کنترل و نظارت و اهمیت آن گفت؛ همه باید در سازمان بر دیگران نظارت کنند و هم تحت نظارت قرار بگیرند. سلوکی تاکید کرد وفاداری سازمانی متاثر از رفتار و عملکردمدیران ارشد است و ما باید تلاش نماییم با صدق گفتار و صدق عملکرد این وفاداری راگسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تقید به اخلاق و شرع باید از ویژگیهای همه کارکنان بیمه آرمان باشد افزودنظارت صرفا در حد وظایف محوله باشد و کسی وارد حیطه غرض ورزی و انتقام جویی نشود.

سلوکی گفت؛ ناظران می بایست از درایت، عقلانیت، زیرکی و هوش سرشاری بر خوردار باشند تا گزارشات آنهاعمیق و قابل اتکا باشد.گزارش باید دارای فاکتور هایی باشد که بهبود عملکرد سازمان را در پی داشته باشد و پیشنهاداتی جهت رفع معضلات را داشته باشد.

قائم مقام شرکت در ادامه اشاره کرد ناظران خود باید مظهر پاکی و مبرا بودن از انواع فسادباشند و گزارش باید به انسجام سازمانی بینجامد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل فنی شرکت به مدیران فنی شرکت تاکید کرد؛ درتمامی رشته ها علی‌الخصوص در رشته بیمه های درمان با حساسیت و دقت کافی، ریسک هامورد بررسی قرار گیرد. همه شعب به شکل ماهانه با مدیران کل ارشاد اسلامی استان ها بهصورت ماهانه جلسه برگزار کنند چرا که وزارت ارشاد می توانند مبلغ کیفیت خدمات ماباشند.

سلوکی درپایان گفت؛ ما هیچ تلاشی برای نگهداری ریسک های بزرگ بدون توجیه مدیریت ریسک نخواهیم داشت.

لازم به توضیح است این گردهمایی که نهم و دهم اردیبهشت و در مشهد مقدس برگزار گردید با پنل های تخصصی فنی، مالی و پشتیبانی ادامه یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

39  +    =  47