آمار مراجعه ایرانی ها به «yaraneh۱۰.ir»

مجددا حذف یارانه اقشار پردرآمد در این سامانه بررسی می‌شود و نتیجه آن از طریق پیامک به مردم اعلام خواهد شد که چطور ادامه کار را پیگیری کنند.

به گزارش ریسک نیوز،سید ابوالحسن فیروزآبادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شناسایی اقشار پردرآمد برای حذف یارانه بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده و در این زمینه تاکنون چه اقدامات موثری در راستای عمل به تکلیف قانونی انجام شده است، اظهار کرد: در رابطه با هدفمندسازی یارانه‌ها وزیر شخصا اقدامات را بر عهده گرفته است، اما در حال شناسایی گروه‌های بی‌نیاز از یارانه هستیم که در روزهای آینده نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه پرداخت نقدی یارانه به خانوار، سامانه‌ای تحت عنوان «ثبت و رسیدگی به درخواست‌ها» طراحی شده است، افزود: درخواست رسیدگی به وضعیت یارانه‌بگیران در این سامانه اینترنتی به آدرس yaraneh10.ir ثبت می‌شود و طبق آخرین آمار بیش از 13 هزار نفر به این سامانه مراجعه کرده‌اند. برخی از افراد کارت بانکی‌شان مشکل داشته که ارتباطی به حذف یارانه طبق ملاک‌های قبلی اعلام شده نداشته است.

فیروزآبادی گفت: مجددا حذف یارانه اقشار پردرآمد در این سامانه بررسی می‌شود و نتیجه آن از طریق پیامک به مردم اعلام خواهد شد که چطور ادامه کار را پیگیری کنند. وی با بیان اینکه پرتفوی متناسب با منافع اعضا در صندوق‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: اقداماتی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت در 22 ماه گذشته برای اولین بار کل دارایی‌های صندوق را احصا، آنالیز، دسته‌بندی و برنامه‌ریزی در زمینه آمایش سرزمینی کردیم.
منبع:فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  6