ارتقای باجه بجنورد بیمه “ما” به شعبه

باجه بجنورد شرکت بیمه “ما” ، به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران به شعبه ارتقا یافت .

به گزارش ریسک نیوز،از روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، باجه بجنورد 14 تیر ماه  طی مراسمی با حضور مدیر امور شعب بیمه "ما" ، مدیر امور نمایندگان بیمه "ما"، معاون سرپرستی بانک ملت استان خراسان شمالی  و کلیه نمایندگان این استان به شعبه ارتقا یافت .

بر اساس این گزارش ، در این مراسم روشنیان معاون سرپرستی بانک ملت استان  خراسان شمالی ضمن ابراز خرسندی از ارتقای باجه بجنورد به شعبه ، بر تعامل هر چه بیشتر بانک ملت و شرکت بیمه "ما" در استان خراسان شمالی تاکید کرد .

در ادامه  امیر شفیعی مدیر امور شعب بیمه "ما" گفت : با توجه به عملکرد خوب باجه بجنورد ، پرتفوی مناسبی که کسب شده است و همچنین ظرفیت مناسب استان خراسان شمالی برای توسعه خدمات بیمه ای تصمیم بر آن شد که با افزایش تعداد کارکنان باجه بجنورد و تغییر ساختمان آن ، این باجه را به شعبه ارتقا دهیم.

وی در خصوص ساختمان شعبه بجنورد ضمن تشکر از میزبانی بانک ملت در طی این مدت  افزود : یک ساختمان 200 متری را در مکانی مناسب از استان ، اجاره کردیم و شعبه بجنورد اکنون از بانک ملت خارج شده است و در مکانی مستقل با نیروی انسانی خبره به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر امور شعب در پایان گفت : ارتقای باجه بجنورد نتیجه کارکرد خوب  آن و همت نمایندگان فعال است و امیدوارم که شبکه فروش آن  بتواند پرتفوی بهتری کسب نموده و تعامل مناسبی با بانک ملت داشته باشد .

گفتنی است پس از مراسم افتتاحیه شعبه بجنورد ، نشستی با حضور مدیر امور شعب ، مدیر امور نمایندگان ، رئیس شعبه بجنورد شرکت بیمه "ما" و رئیس سرپرستی بانک ملت در استان خراسان شمالی برگزار شد و در خصوص همکاری هر چه بیشتر این شعبه  با شعب بانک ملت استان توافقاتی صورت گرفت .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  12