پرداخت خسارت ۱۳ میلیارد ریالی بابت سقوط هلی کوپتر

از سوی بیمه ایران صورت گرفت

بیمه ایران بابت سقوط یک فروند «هلی کوپتر بل ۲۱۲» به بیمه گزار خود ۱۳ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، این هلی کوپتر که متعلق به یک شرکت امداد و نجات هوایی و دریایی است هنگام مأموریت هارد لندینگ (فرود سخت) کرده و در سواحل خلیج فارس سقوط کرد.
خوشبختانه در این سانحه خلبان و کمک خلبان آسیبی جدی ندیده و از این حادثه جان سالم به در بردند.
مدیر بیمه‌های کشتی و هواپیما بیمه ایران هنگام پرداخت غرامت این حادثه به بیمه گزار گفت: رویه ما احترام به مشتریان درهر شرایطی است برهمین اساس امروز (شنبه) در محل دفتر مرکزی این بیمه گزار حاضر شده و خسارت وارده را جبران کردیم.
حمیدرضا کاوه با اشاره به این که شرکت بیمه ایران خسارت‌های هوایی را در کمتر از یک هفته به زیان دیدگان خود پرداخت می‌کند، درباره زمان پرداخت غرامت این حادثه به بیمه گزار، اظهار داشت: در این مورد خاص نیز آمادگی پرداخت غرامت در کمتر از یک هفته را داشتیم، اما؛ به دلیل برخی امور اداری که به بیمه گزار ارتباط داشت این مهم یک ماه به طول انجامید.
وی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا خسارت‌های هوایی را در کمتر از یک هفته به زیان دیده پرداخت نمی‌کنند اما در بیمه ایران ما به این مهم دست پیدا کرده و از این نظر در دنیا سرآمد هستیم.
مدیر بیمه‌های کشتی و هواپیما بیمه ایران اضافه کرد: هم اکنون این شرکت در بین شرکت‌های بیمه ای داخلی بهترین سرویس و خدمات را به بیمه گزاران خود عرضه می‌کند و تنها شرکت بیمه ای است که به دلیل توانگری مالی بالا و خدمات متمایز توان رقابت با بیمه‌های بین المللی را دارد.
وی در پاسخ به این سوال که بیمه ایران برای افزایش میزان رضایتمندی بیمه گزاران خود چه طرح و برنامه‌هایی دارد، گفت: ارائه بسته‌های بیمه ای متنوع متناسب با نیاز بیمه گزار و تمایز در ارائه خدمات بیمه ای از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای افزایش میزان رضایتمندی بیمه گزاران است که درحال انجام آن هستیم.
عملیات امداد و نجات هوایی «آف شور» در خلیج فارس در چهار نقطه خوزستان، بوشهر، بندرعباس و چابهار انجام و گروه‌های هوایی دراین مناطق مستقر می‌باشند.
در شمال کشور و دریای خزر نیز گروه‌های امداد و نجات هوایی حاضر بوده و خدمات امدادی را حسب مورد را انجام می‌دهند.
استفاده از هلی کوپتر در عملیات امداد و نجات دریایی و هوایی به دلیل سرعت بالای این وسیله و اینکه سایر وسایل کمک رسان در هنگام بدی آب و هوا نمی‌توانند کارآیی لازم را داشته باشند بسیار اهمیت داشته و مورد توجه مسئولان کشورهاست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  28