سامانه الکترونیک ارتباطات ارزی افتتاح می شود

دبیرکل بانک مرکزی ایران گفت: همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در ۱۳ رجب (۱۵خردادماه) سامانه جدید بانکداری جهت ایجاد ارتباطات ارزی در کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایرنا محمود احمدی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفت و گو با ایرنا افزود: طراحی این سامانه جدید بانکداری با هدف توسعه و سهولت به کارگیری خدمات بانکداری الکترونیک با ارائه خدمات نوین صورت گرفته است.

دبیر کل بانک مرکزی در ادامه با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: امروز ما در روز مقدس سوم خرداد و همچنین در این مکان مقدس با بنیانگذار کبیر انقلاب عهد می بندیم که نهایت تلاش خود را در جهت بهبود هرچه بهتر شرائط مالی و پولی کشور به کار گیریم.

دبیر کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به کاهش قیمت سکه در بازار نیز گفت : در حال حاضر قیمت سکه تحت کنترل است و قرار است قیمت آن را طوری نگه داریم که امکان سودجویی و سفته بازی در آن کاهش پیدا کند.

وی همچنین  در خصوص بخشنامه‌ جدید بانک مرکزی به مدیران عامل کلیه بانکهای دولتی، غیردولتی و مؤسسات اعتباری برای عدم پرداخت خدمات و تسهیلات به همه بدهکاران خرد و کلان بانکی که اعتراض برخی از بدهکارن خرد را به همراه داشته است، گفت : قرار است که این موضوع یک بار دیگر در شورای پول و اعتبار بررسی و پردازش شود و مساعدت های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

همزمان با سالروز فتح خرمشهر، دبیرکل بانک مرکزی به همراه تعدادی از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شبکه بانکی کشور با حضور در حرم امام خمینی (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  6  =