آموزش های آنلاین فنی و حرفه ای

تفاهم‌نامه همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و شرکت خدماتی رایتل با هدف ارائه آموزش‌های تحت وب و موبایلی امضا شد که از این پس نحوه آموزش‌ها از حضوری به غیرحضوری و آنلاین تغییر خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس، صبح امروز سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت خدمات ارتباطی رایتل تفاهم‌نامه همکاری متقابل به عنوان دو مجموعه از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع نیازهای سخت‌افزاری و نرم افزاری برای گسترش حوزه خدمات و همچنین افزایش درآمد امضا کردند.

براساس این گزارش، مطالعه لازم برای همکاری در حوزه توسعه ارتباطات و زیرساخت به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری دو مجموعه، ارائه سرویس‌های مبتنی بر تماس صوتی به سازمان مطابق با نیازمندی های اعلامی در قالب پروژه امید و تخصیص سرشماره ۱۶۳۶۷ به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و ارائه سرویس‌های پیامکی، کد دستوری و IVR از طریق سرشماری واگذاری شده از جمله مفاد تفاهم‌نامه این همکاری بود.

در این تفاهم نامه که به مدت دو سال منعقد شد، طرفین تفاهم کردند تا بعد از امضای آن، کارگروه مشترک فنی، مالی و حقوقی را تشکیل داده و مدل اقتصادی پروژه‌های آتی را تهیه کنند.

طبق این تفاهم‌نامه، آموزش‌ها به صورت الکترونیکی و فضای مجازی تحت وب و گوشی‌های همراه دنبال خواهد شد و از این پس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد فاز جدیدی برای استفاده از تکنولوژی‌های روز فناوری اطلاعات خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  6  =  36