تعیین سود قطعی بیمۀ عمروسرمایه‌گذاری بیمۀ‌کوثر

در پایان سال مالی منتهی به سال۹۳ تعیین شد

سود قطعی بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری بیمۀ‌کوثر در پایان سال مالی منتهی به سال۹۳، ۲۵/۰۶درصد محاسبه و تعیین شد.

به گزارش ریسک نیوز، از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری بیمۀ‌کوثر؛ سود تضمینی و مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌ها، براساس میزان حق‌بیمۀ دریافتی و بازده سرمایه‌گذاری ایجاد شده، محاسبه و به اندوختۀ بیمه‌نامه‌ها افزوده می‌شود.

روح‌ا… عظیمی با اشاره به اینکه براساس مصوبات بیمۀ‌مرکزی سود تضمینی بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری 18درصد است، خاطرنشان‌‌کرد: ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری پربازده، تصمیم‌های مناسب هیأت‌مدیره و فعالیت‌های مستمر مدیران اقتصادی شرکت، موجبات پرداخت سود بیش از 25درصد را برای سومین سال متوالی در شرکت بیمۀ‌کوثر محقق کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت باتوجه‌به رویکرد خدمت‌محور و کاهش هزینه‌های بیمه‌گری در تلاش است که بیشترین منافع را با بهترین خدمات به بیمه‌گذاران بیمه‌نامۀ عمروسرمایه‌گذاری ارائه دهد، تصریح‌کرد: مجموع مابه‌التفاوت سود تضمینی و قطعی پرداخت شده به بیمه‌گذاران بیش از 45میلیارد ریال است.

 مدیر بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری شرکت، از نسبت 15درصدی پرتفوی بیمه‌های زندگی نسبت‌به پرتفوی کل شرکت خبرداد و تأکیدکرد: توسعۀ بیمه‌های زندگی یکی از اهداف بلندمدت شرکت است.

روح‌ا… عظیمی اظهارکرد: بیمۀ‌ عمروسرمایه‌گذاری شرکت علاوه‌بر اخذ تاییدیه از بیمۀ‌‌مرکزی دارای تاییدیۀ شرعی از مراجع ذی‌ربط نیز است.

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  21