دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بیمه حوادث می شوند

معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی خبر داد :

فرشید بخشی معاون بیمه های اشخاص این شرکت با اعلام خبر مذکور اظهارداشت: براساس تفاهم نامه امضاء شده بین شرکت بیمه رازی و اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز وابسته از مهرماه جاری تحت پوشش بیمه های حوادث دانشجویی قرارخواهند گرفت.

به گزارش ریسک نیوز، معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود با قرارداد بیمه حوادث مذکور کلیه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به مدت یک سال و در تمام مدت شبانه روز تحت پوشش بیمه های فوت، نقص عضو و از کارافتادگی و هزینه پزشکی ناشی از حوادث قرار می گیرند.

 بخشی افزود: نحوه انعقاد قرارداد با 62 دانشگاه از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز وابسته از طریق مدیریت بیمه های عمر و حوادث به شعب شرکت ابلاغ شده است و شعب این شرکت از اول مهر ماه ارائه خدمات بیمه ای خود را به دانشگاه ها آغاز کرده اند.

وی در پایان یادآور شد که شرکت بیمه رازی به دلایل مختلف از جمله: پرداخت خسارت سریع و توانگری مالی، در رشته حوادث نیز عملکرد خوبی داشته است و اظهار امیدواری نمود که با عرضه بیشتر این بیمه،   آسایش و آرامش بیشتری برای یکایک هموطنان عزیز فراهم گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  16