رایگان شدن خدمات درمانی بیمارستان میلاد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

مدیرعامل بیمارستان میلاد تهران گفت: همه خدمات درمانی که در تعهدات سازمان تامین اجتماعی آمده است، در بیمارستان میلاد تهران رایگان خواهد بود.

 

 وی در پاسخ به این سوال که آیا دریافت وجه از سوی پزشکان یا دست اندرکاران بخش های درمانی در این بیمارستان از بیماران صحیح است یا خیر؟ افزود: این مساله یک نوع تخلف محسوب می شود و هیچ کسی حق ندارد از بیماران مراجعه کننده و بیمه شده تامین اجتماعی، هیچ وجهی را دریافت کند.

فیاض ادامه داد: این موضوع در مورد بخش آزمایشگاه بیمارستان میلاد نیز مصداق دارد چرا که در این بخش هم بیماران می توانند از خدمات رایگان آن بهره مند شوند.

به گفته وی، حتی عمل های جراحی سرپایی نیز به طور رایگان در بیمارستان میلاد انجام می شود.

وی در عین حال افزود: البته یکسری از خدمات و عمل های جراحی مانند عمل های زیبایی و وسایل آن تحت پوشش بیمه نیستند و در نتیجه بیمارستان میلاد هم خدمات آنها را به طور رایگان ارایه نمی کند.

مدیر عامل بیمارستان میلاد تاکید کرد: به هر شکل، چنانچه فردی در بیمارستان میلاد در هر بخش درمانی اقدام به دریافت پول کرد،‌ بیماران سریعا آن را به مسوولان بیمارستان اطلاع رسانی کنند.

فیاض افزود: ما به طور قطع با افراد متخلف که به هر دلیلی این کار را انجام داده باشند،‌به شدت برخورد می کنیم.

بر اساس این گزارش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی یک هـزار تختخوابی میلاد به منظـور تامیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور و بیمه‌شدگان سازمان تامیـن اجتماعی، در سال 1380 در تهران افتتاح شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  6