ظرفیت های بیمه در اقتصاد مقاومتی تشریح شد

از سوی مدیر عامل بیمه ما

مجید صفدری در نشست هم اندیشی مدیران شرکت‌های بیمه اتکائی امین و «ما» گفت: وجود ظرفیت‌های داخلی بیمه‌های اتکائی یکی از ابزار‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، نشست هم اندیشی شرکت بیمه اتکائی امین با بیمه «ما» در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مصطفی کیائی ابراز امیدواری کرد که با رفع تحریم‌ها علیه صنعت بیمه کشور و شروع واردات و صادرات خدمات بیمه به کشور شرکت ‌های بیمه بتوانند از ظرفیت‌های خوب ایران برای قبولی اتکایی از بازار بالقوه خارج بهره مند شوند.

وی همچنین تاکید کرد که بیمه اتکایی امین در دوره تحریم که شرکت‌های اتکایی مطرح دنیا با صنعت بیمه کشور همکاری نداشتند توانست نقش پررنگی در پذیرش ریسک‌های بازار داخلی ایفا کند.

مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» نیز اظهار امیدواری کرد که تعاملات مثبت شرکت‌های بیمه به خصوص در زمینه بیمه‌های اتکائی، در توسعه صنعت بیمه و جذب منابع مناسب جهت گسترش فعالیت های بیمه تاثیر گذار باشد.

وی همچنین گفت: وجود ظرفیت‌های اتکائی با استفاده از پتانسیل‌های داخلی در صنعت بیمه یکی از ابزار‌های اقتصاد مقاومتی بوده که این امر موجب توسعه و حمایت صنعت بیمه کشور از ظرفیت های بزرگ تجاری و اقتصادی کشور می‌گردد. این موضوع در دوران پسا تحریم می تواند به رشد و تکامل حوزه‌های اتکایی در صنعت بیمه کمک کند.

مدیر عامل بیمه«ما» در ادامه اضافه کرد: اعلام رتبه اول توانگری مالی شرکت‌های بیمه اتکائی امین و «ما» در سال جاری از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اثر مدیریت صحیح ریسک و جذب پرتفوی مناسب با رعایت استانداردها وآئین‌نامه‌های بیمه ای بوده است و امیدواریم با حفظ این رتبه بتوانیم نقشی موثر در ایجاد امنیت و آرامش خاطر تمامی ذی نفعان در اقتصاد کشور فراهم کنیم.

گفتنی است در این نشست بر تعامل دو جانبه این دو شرکت در راستای ارائه خدمات بهتر، جذب پرتفوی بیشتر از بازار بالقوه خارج از کشور و توسعه محصولات بیمه ای تاکید و مقرر شد همکاری فی مابین در زمینه بیمه های اتکائی صورت پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =