کسب سطح یک توانگری مالی توسط شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد برای سومین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال۱۳۹۳ شرکت بیمه پاسارگاد توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این شرکت موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۱۱۵ درصد شده است.

به گزارش ریسک نیوز،بر اساس گزارش های دریافتی، نسبت توانگری مالی این شرکت در سال ۱۳۹۲ برابر با ۱۰۵ درصد و این نسبت برای سال ۱۳۹۱ معادل ۱۱۳ درصد تعیین شده است. سطوح توانگری بیمه پاسارگاد در سه سال‌ اخیر نشان می‌دهد که این شرکت‌ بیمه ، با داشتن توانگری ۱۱۵ درصد و در نظر گرفتن حاشیه ریسک بالا، توانسته‌ است همچنان توانگری مالی خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.

گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره ۶۹ شورای عالی بیمه تا کنون، موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه شده و این در حالی است بیمه پاسارگاد توانسـته است با مدیریت صحیح منابع و برنامه های افزایش سرمایه شاخص توانگری مالی خود را رشد دهد.

همچنین این شرکت طی سال های فعالیت خود با تکیه بر فناوری اطلاعات، مدیریت صحیح ریسک، توجه به اصول مشـتری مداری و نیز رعایت آیین نامه و مصـوبات شورای عالی بیمه توانسته است به جایگاه مطلوبی در میان شرکت های بیمه دست یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  9