پیشنهاد شرکت بیمه ای ها در انتخابات مجلس/حمید رضا حاجی اشرفی

در دنیای کسب و کار امروز اشخاص و سازمان ها فقط غرق در موضوعات و مشکلات کاری درون صنعت و مشاغل خود نمی شوند بلکه می توانند با حضور در نهادهای قانونگذاری و نهادهای مردم نهاد از اهرم های مناسب و لازم برای حل مشکلات صنعت و اهالی آن با ارتباط موثر با تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان کلان کشور بهره مند شوند.

از این رو مشاهده می شود که در زمان انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی، احزاب ،انجمن ها و قطب های اقتصادی و فرهنگی با ورود به این صحنه و تلاش برای ورود اعضای وابسته به خود درصدد ایجاد این اهرم قدرت در بالاترین نهاد مردم محور کشورمان هستند تا ضمن مشارکت در تصمیمات مرتبط با منافع کشور از منافع صنعت و بازارهای خود دفاع کنند و در زمان تصمیم گیری و تصویب طرح های مربوط به حرفه خود به طور تخصصی ایفای نقش کنند.

 

بدیهی است بازار بیمه کشور به عنوان یک محور از سه محور اساسی مثلث اقتصاد کشور و وجود هزاران نفر از اشخاص تحصیلکرده و فرهیخته در آن، این اعتبار و جایگاه را دارد که چند نماینده بخصوص از بین اعضای شبکه فروش در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

 

اجرای این پیشنهاد دور از دسترس نیست و با وجود هزاران هزار دفتر نمایندگی و کارگزاری و شعب شرکت های بیمه و بیمه گزاران مرتبط با این همکاران، با استفاده از فرصت پنج ماهه و تبلیغات موثر و هماهنگ می توان از کاندیداهای بیمه ای حمایت کرد تا بازار بزرگ و صنعت لایق بیمه کشور نیز چند تن از بهترین و متعهد ترین اعضای خود را برای خدمتگزاری به مجلس شورای اسلامی روانه سازد .

 

امیداست همکاران بیمه ای بخصوص در شهرهای کوچک تر این پیشنهاد را جدی بگیرند تا با اجرای آن بتوانیم در ارتقای نقش صنعت بیمه در اقتصاد ملی و فرهنگ سازی کلان از جایگاه مجلس شورای اسلامی و قدرت مذاکره برتر، گامی اساسی برداریم . نمایندگان و کارگزاران بیمه لیاقت این حضور ارزشمند را دارند فقط یک همت و مشورت و هماهنگی انجمن ها و همکاران لازم است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  3  =