زنگنه: زنجانی در رسانه‌ها پول خرج می کند

وزیر نفت گفت: بابک زنجانی مقداری پول در برخی رسانه ها خرج می کند تا برای خودش پوشش ایجاد کند و این رسانه ها مطالبی را مطرح می کنند که گویا ما بدهکار شده ایم و بابک زنجانی طلبکار است.

به گزارش ریسک نیوز،بیژن زنگنه روز دوشنبه در حاشیه همایش نفت و نیرو در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی های بابک زنجانی، اظهار داشت: پرداخت بدهی وی هیچ پیشرفتی نداشته و وی فقط حرف می زند.
به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه بابک زنجانی 10 هزار میلیارد تومان به ملت بدهکار است، افزود: او راهی جز پرداخت بدهی های خود ندارد.
وی در ادامه از رسانه ها درخواست کرد که برای گرفتن طلب های ملت ایران از این بدهکار نفتی همکاری کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص بازکردن فضا برای نفت ایران توسط نفت اوپک، اظهارداشت: ما برای صادرات نفت خود از کسی اجازه نمی گیریم و تولید خود را وارد بازار خواهیم کرد.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: اوپک با عقلانیتی که داراست زمینه بازگشت آرام ما به بازار را فراهم خواهد کرد.
زنگنه با بیان آنکه اعضای اوپک از بازگشت نفت ایران به بازار استقبال کرده اند، ادامه داد: از روز اولی که تحریم ها لغو شود ایران صادرات نفت خود را 500 هزار بشکه افزایش خواهد داد و مشتریان سنتی نیز از بازگشت نفت ایران استقبال کرده اند.
وی در خصوص افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، گفت: از رییس جمهوری برای افتتاح این فازها در نیمه دوم آبان ماه دعوت کرده ایم.
وی درباره حضور شرکت های آمریکایی در صنعت نفت ایران، گفت: امکان مشارکت آنها در حوزه های صنعت نفت ایران وجود دارد اما آنها هنوز از دولت خود چراغ سبز دریافت نکرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  45  =  53