اول آبان ماه، دومین سالگرد تاسیس بیمه سرمد

در حال حاضر بیمه سرمد با وجود گذشت دو سال از فعالیت خود موفق به کسب جایگاه قابل قبولی در بازار بیمه شده است؛ به گونه ای که در سال مالی گذشته موفق شد جزو ۳ شرکت سودده صنعت بیمه کشور قرار گیرد.

به گزارش ریسک نیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، ، کسب رتبه یک توانگری مالی برای دومین سال متوالی با نسبت 464 درصدی در سال 1393، برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه شرکت از 400 میلیارد ریال به یک هزار میلیارد ریال، تقسیم 240 ریال سود به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 93/12/29، جانمایی و راه اندازی 14 شعبه و بیش از 360 دفتر نمایندگی در سراسر کشور، پرداخت دو خسارت بزرگ شامل پرداخت 4 میلیارد ریال خسارت به نیروگاه منتظر قائم در سال 1393 و پرداخت خسارت بیش از 37 میلیارد ریال به ریسندگی تابناز اصفهان در سال 1394 از مهمترین اقدامات بیمه سرمد از اول آبان ماه سال گذشته تاکنون بوده است.

بر اساس این گزارش ، بیمه سرمد در اول آبان ماه سال 1392 با مجوز بیمه مرکزی ج.ا.ا و با پشتوانه بانک های صادرات و شهر به عنوان دو بانک خوشنام و معتبر در شبکه بانکی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

گروه توسعه اقتصادی رستا، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، موسسه همیاری غدیر و شرکت آرمان صادرات سپهر، از دیگر سهامداران بیمه سرمد به شمار می روند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  25