حسینی، رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران شد

برای مدت ۲ سال

در جلسه امروز شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سید عباس حسینی مدیر عامل بیمه ایران برای مدت ۲ سال به عنوان رئیس شورای عمومی منصوب شد.

به گزارش ریسک نیوزاز روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، جلسه شورای عمومی با حضور مدیران عامل شرکت های بیمه و معاون نظارت بیمه مرکزی امروزبرگزار شد.

در این جلسه باتفاق آرا ، عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران و سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی به ترتیب به عنوان رئیس و منشی شورای عمومی سندیکای بیمه گران برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

همچنین حسینی با تاکید بر اتحاد استراتژیک گفت: ما باید کمک کنیم تا بیمه ایران در کنار سایر شرکت های بیمه در خدمت صنعت بیمه باشد.

وی افزود: سندیکای بیمه گران ایران ، محلی است برای هم فکری در خصوص فرهنگ بیمه و راهکارهای توسعه بیمه ، تا بتوانیم فارغ از هویت های سازمانی خود، با بهره گیری از خرد جمعی و همدلی مسائل اساسی صنعت بیمه را پیگیری کنیم.

در پایان، علی اکبر اولیا دبیر کل سندیکای بیمه گران، ضمن تبریک به رئیس و منشی جدید شورای عمومی خواهان همکاری شرکت های بیمه در همایش و کنفراس های مرتبط با صنعت بیمه شد.

وی از چهارمین کنفراس حوادث جاده ای، سومین کنفراس ملی مدیریت بحران و بیست و دومین همایش بیمه و توسعه به عنوان موقعیت های مناسب برای حضور صنعت بیمه نام برد و گفت: باید با هم فکری و اتحاد بهترین بهره را از فرصت های موجود برای معرفی قابلیت های صنعت بیمه ببریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  35