اوراق جدید تأمین مالی در راه فرابورس

یک مقام بازار سرمایه گفت: انتشار اوراق اجاره شرکت لیزینگ پارسیان در دست اقدام است و موافقت اصولی آن برای انتشار ۳۷۵ میلیارد ریال اوراق صادر شده است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از سنا، انتشار اوراق اجاره شرکت لیزینگ پارسیان در دست اقدام است و موافقت اصولی آن برای انتشار 375 میلیارد ریال اوراق صادر شده است. تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مشاور عرضه، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان این اوراق خواهد بود و در آینده نزدیک این اوراق در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

 

ابوالفضل شهرآبادی، معاون تأمین مالی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان گفت: یکی از فعالیت‌های اصلی شرکتهای تأمین سرمایه‌، ارائه خدمات مشاوره عرضه اوراق برای تأمین منابع مالی مورد نیاز شرکت‌هاست.

 

وی ادامه داد: این مجوز از ابتدای فعالیت شرکت تأمین سرمایه برای مدت معینی اعطا و پس از آن در صورت تحقق شروط مدنظر سازمان بورس و اوراق بهادار، تمدید می شود و این روند ادامه خواهد یافت. بر این اساس، مجوز یاد شده برای تأمین سرمایه لوتوس پارسیان نیز تمدید شده است.

 

شهرآبادی در مورد فعالیت شرکت تأمین سرمایه یاد شده در حوزه مشاوره عرضه گفت: این شرکت تاکنون مشاور عرضه اوراق مشارکت سایپا و مجد مشهد، اوراق اجاره فولاد کاوه جنوب کیش، مرابحه مگاموتور و افزایش سرمایه شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، بانک پارسیان و بیمه پارسیان را برعهده داشته است.

 

معاون تأمین مالی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان همچنین از انتشار اوراق جدید از سوی این شرکت خبر داد و افزود: انتشار اوراق اجاره شرکت لیزینگ پارسیان در دست اقدام است و موافقت اصولی آن برای انتشار 375 میلیارد ریال اوراق صادر شده است. تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مشاور عرضه، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردان این اوراق خواهد بود و در آینده نزدیک این اوراق در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین، امکان افزایش سرمایه چند شرکت دیگر نیز در دست بررسی است که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

 

 تأمین سرمایه لوتوس پارسیان تاکنون بیش از 9هزار میلیارد ریال اوراق بدهی (مشارکت و صکوک) برای تأمین مالی شرکت‌های مختلف در بورس و فرابورس، منتشر کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  37  =  45