آغاز به کار نخستین مؤسسه تخصصی ارزیابی خسارت وسایل نقلیه

پیرو مصوبه بیمه مرکزی:

پیرو مصوبه بیمه مرکزی در ارتباط با برون سپاری خدمات ارزیابی و کارشناسی خسارت، نخستین مؤسسه تخصصی ارزیابی و کارشناسی خسارت وسایل نقلیه موتوری زمینی با پوشش سراسری خدمات رسمأ فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ریسک نیوز، سرتیپ بازنشسته یوسف منصورنیا ریاست هیأت مدیره و احمد پوراسماعیل مدیر عامل این مجموعه در پیامی ضمن معرفی مجموعه فعالیت های این مؤسسه از تمامی مدیران ارشد شرکت های بیمه ای و مسئولین مرتبط در راستای ایجاد فضایی سالم ، مطمئن و دقیق در جهت رسیدگی مؤثر و سریع به میزان خسارات وارده اعلام آمادگی نموده و دعوت به همکاری نموده است .
در بخشی از پیام مدیریت این شرکت برای شرکت های بیمه آمده است: مفتخریم که پس از سی سال خدمت صادقانه در سازمان خدمتگزار نیروی انتظامی "راهور ناجا" و صنعت بیمه کشور و کسب تجربه و اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به این باور رسیدیم که اکنون زمان مناسبی به منظور متمرکز ساختن اندوخته های علمی فنی و تخصصی خویش در امر ارزیابی خسارت واره به وسائط نقلیه موتوری زمینی سبک و سنگین ، بازدیدهای اولیه و احراز اصالت خودرو فرا رسیده و از این رو با بهره گیری از توان علمی و تخصصی همکاران بازنشسته راهور ناجا ، کارشناسان رسمی دادگشتری و صنعت بیمه اقدام به تأسیس "مؤسسه معین خسارت" نمودیم تا به عنوان اولین مؤسسه تخصصی ارزیابی و کارشناسی وسائط نقلیه موتوری زمینی ، خدمات ارزنده ای را به بیمه گذاران محترم و شرکت های بیمه گر ارائه نماییم . بدیهی است در این رهگذر نیازمند حمایت همه جانبه مدیران ارجمند شرکت های محترم بیمه بر اعتماد و واگذاری مسئولیت خطیر ارزیابی خسارت به این مجموعه ها هستیم .
لذا به منظور نیل به اهداف عالیه ضمن استقبال از پیشنهادات مؤثر صاحبان این عرصه ، اعتقاد واثق داریم که با بالفعل نمودن پتانسیل های علمی و فنی ، گامهای مؤثرتری را در جهت رضایت مندی و صیانت از حقوق بیمه گذاران به عنوان مخاطبین اصلی و بیمه گران برخواهیم داشت .
گفتنی است این مجموعه ضمن عقد قرارداد و توافقات با شرکت های بیمه گر در حال ارائه خدمات رسانی به زیان دیدگان و انجام تحقیقات در ارتباط با اصالت گزارش حوادث در رسته های مالی و جانی می باشد .
سایر اطلاعات تکمیلی از طریق پایگاه رسمی این مؤسسه به آدرس تارنمای www.moein-co.ir  و ارتباط با خط تماس به شماره 44078810-021 قابل دسترسی می باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  −    =  27