نقش و جایگاه شرکت‌های بیمه در کاهش حوادث رانندگی

در شماره یکصد وهفتاد و هفتم تازه‌های جهان بیمه بخوانید:

مقاله «نقش و جایگاه شرکت‌های بیمه در کاهش حوادث رانندگی» نوشته سعید صحت و معصومه حسین‌آبادی در شماره یکصد وهفتاد و هفتم تازه‌های جهان بیمه منتشر شده است. در این مقاله نویسندگان در پنج عنوان: عوامل مؤثر بر تصادفات جاده‌ای در ایران، بیمه و نقش آن در کاهش حوادث رانندگی، راهکارهای بیمه‌ای بر کاهش حوادث رانندگی، نقش آموزش رانندگی در کاهش حوادث پرداخته شده است.

به گزارش ریسک نیوز،در این شماره از تازه‌های جهان بیمه سه مقاله دیگر به چاپ رسیده است. مقاله «مدل‌سازی پیشگو در بیمه: مسائل کلیدی برای بررسی در سراسر چرخه حیات یک مدل» نوشته سهیلا فریدپور و راضیه چاقری است. نویسندگان این مقاله با طرح چهار سؤال: 1. پیش‌فرضیه، موضوعات عمومی و پیامد‌های دیدگاه‌های دیگر مدل‌سازی پیشگو چیست؟ 2. چرا این مفهوم مهم است؟ 3. خطرات موجود پیش‌روی توسعه این ظرفیت چه هستند؟ 4. خطرات ناشی از عدم اتخاذ چنین ظرفیت‌هایی چیست؟ به ارائه مدل‌سازی پیشگو پرداخته اند.
«معیاری برای روش‌شناسی امکان‌سنجی طرح‌های توجیهی تأسیس شرکت‌های بیمه(قسمت دوم)» سومین مقاله این شماره از تازه‌های جهان بیمه است که توسط عبدالرضا سلامات نوشته شده است. هدف این مقاله معرفی سه تکنیک «فاز صفر»، «تلوس»، «پست» به منظور امکان‌سنجی تأسیس شرکت‌های بیمه در هر رشته خاص است.
مقاله«کاربرد رویکرد کل‌نگر در تعیین حدود ریسک بر اساس مدیریت ریسک سازمان(قسمت چهارم)» ترجمه محسن قره‌خانی و زهرا ماجدی است که نتایج مقاله در آن ارائه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  2  =