معادن ۲ و ۳ گل‌گهر سیرجان به تأمین‌اجتماعی واگذار شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: معادن ۲ و ۳ گل‌گهر سیرجان به تأمین‌اجتماعی واگذار شد، این دو معدن یکی از بزرگترین و غنی‌ترین معادن سنگ آهن کشور به شمار می‌روند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از  ایسنا، حسن ضابطی با گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس سازمان تامین اجتماعی افزود: پس از پیگیریهای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیأت‌دولت معادن شماره 2 و 3 گل‌گهر سیرجان بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی از دولت به این سازمان واگذار شد که با این واگذاری بخش عمده‌ای از بدهی دولت به این سازمان پرداخت شده است.

وی گفت: هیأت‌وزیران بنا به پیشنهاد و مکاتبه سازمان تامین اجتماعی و به استناد بند (3 – 24) قانون بودجه سال 91 کل کشور و ماده واحد قانون سه دوازدهم بودجه سال 92 کل کشور، واگذاری و انتقال قطعی معادن 2 و 3 گل‌گهر سیرجان به سازمان تأمین‌اجتماعی را تصویب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: امروز این مصوبه به صورت رسمی در سایت دولت منتشر شد و به مبادی ذیربط برای اجرا ابلاغ گردید.

حسن ضابطی با اشاره به این که این واگذاری در راستای پرداخت مطالبات دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی با حمایت و پشتیبانی رئیس‌جمهور محترم از این سازمان انجام شد گفت: دکتر احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت شصتمین سالگرد تأسیس سازمان تأمین‌اجتماعی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد در جمع مسئولان این سازمان گفته بود تا آخرین روز از سازمان تأمین‌اجتماعی حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  63