شاپرک و چکاوک برترین طرح های تجارت الکترونیک آسیا

سوییچ شاپرک و سامانه چکاوک که توسط شرکت خدمات انفورماتیک برای بانک مرکزی ایران طراحی و اجرا شده است؛ به ترتیب مقام اول برترین طرح های تجارت الکترونیکی دولتی و جایگاه سوم طرح تجارت الکترونیکی خصوصی اجلاس عمومی ایفکت (AFACT )را از آن خود کرد


  با در نظر گرفتن حضور بزرگان این حوزه، رتبه بندی طی چند مرحله صورت می گیرد که شاپرک موفق شد با ارائه مناسب تیم حاضر به نمایندگی از شرکت خدمات انفورماتیک، طرح محاسبه مالیات از چین تایپه و طرحی در خصوص سازمان بنادر و دریانوردی ایران را پشت سر بگذارد.

گفتنی است؛ سامانه چکاوک نیز به عنوان دومین نماینده شرکت خدمات در جایگاه سوم طرح های  تجارت الکترونیک خصوصی قرار گرفت.

در بخش رقابتی اجلاس، دو رسته دیگر نیز رتبه بندی شدند؛ کاهش شکاف دیجیتالی و تسهیل تجاری؛ که پس از بررسی های صورت گرفته در چند مرحله 11 طرح به فینال راه یافتند که 3  طرح در حوزه طرح های تجارت الکترونیک دولتی، 4طرح تجارت الکترونیک خصوصی، 2 طرح در بخش تسهیل تجاری و 2 طرح نیز به بخش پایانی رسته کاهش شکاف دیجیتالی  راه یافتند.

لازم به ذکر است؛دراین اجلاس نمایندگان نوزده کشور محدوده آسیا و اقیانوسیه اعم از هندوستان، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، مغولستان، پاکستان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگاپور، سری لانکا، تایلند، ویتنام ،استرالیا، ایران، افغانستان، چین، تایوان و کامبوج عضو شورا می باشند.

اجلاس عمومی ایفکت در حوزه تسهیل تجاری با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در زمینه موضوعات تخصصی «استانداردسازی کدها و پیامهای تجاری»، «ساده سازی و همگون سازی فرایندهای تجاری»، «سیستم متمرکز برای جمع‌آوری اطلاعات خانه‌های گردشگری با مقیاس کوچک» و «تبادل اسناد تجاری در بستری امن» آغاز بکار کرد که جلسات خود را تا بیست و ششم آذرماه در محل هتل لاله تهران ادامه خواهد داد.

این موفقیت در خور تحسین را به یکایک همکاران شرکت خدمات انفورماتیک  و از جمله دست اندرکاران طراحی و اجرای سوییچ شاپرک وسامانه  چکاوک تبریک می گوییم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

48  +    =  56