انتشار چهاردهمین شماره از نشریه افق بیمه در قالب ویژه نامه همایش بیمه وتوسعه

چهاردهمین شماره ماهنامه تحلیلی- خبری و اطلاع رسانی افق بیمه، ویژه بیست و دومین همایش بین المللی بیمه و توسعه به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل پزوهشکده بیمه، این ویژه نامه به بررسی ابعاد موضوع همایش بیمه و توسعه می پردازد و از دیدگاه صاحبنظران صنعت بیمه آیین نامه 69 را در بوته نقد قرار می دهد. سرمقاله این شماره به موضوع همایش بیمه و توسعه به عنوان نماد همبستگی خانواده صنعت بیمه و تلاش برای همگرایی بین المللی اشاره دارد و در پیام رییس کل بیمه مرکزی بر توانگری مالی نتیجه توانمندی مدیریتی تاکید شده است. رییس همایش بیمه و توسعه نیز در پیام خود به همایش بیمه و توسعه فرصتی برای تقویت دیدگاه ها و هم افزایی سازمانی اشاره می کند و به اجمال اهمیت برنامه های پیش بینی شده در همایش 22 را مطرح می نماید.

در ادامه این نشریه مصاحبه اختصاصی با پروفسور کارل فان هوله ملقب به پدر توانگری مالی2 را با تیتر بیمه مدرن و حرفه ای نیازمند توانگری مالی است منتشر نموده است.
این شماره همچنین13 مصاحبه تخصصی با قائم بیمه مرکزی ، رییس پژوهشکده بیمه و مدیران عامل شرکت های بیمه در زمینه توانگری مالی و نظرات کارشناسی آنها را می افزاید.

مقاله نقش توانگری مالی شرکت ها در حمایت از بیمه گذاران از مطالب دیگر این ویژه نامه است که در این مقاله به ایجاد توازن بین تعهدات در قبال بیمه گذاران و حداکثر نمودن منافع شرکت از اهداف اصلی شرکت های بیمه به عنوان بنگاه های اقتصادی می پردازد.
افق بیمه همچنین در این شماره به معرفی 4 جلد از کتب مهم در زمینه توانگری مالی پرداخته شده است و چکیده مطالب نیز به زبان انگلیسی ارائه گردیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  2  =