نماد چهل و چهارمین شرکت در فرابورس بازگشایی می شود

مدیر بازار فرابورس ایران از بازگشایی نماد شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار دوم فرابورس در روز شنبه آینده خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا 'امیر هامونی' افزود: نماد شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در نماد 'سدبیر1' در روز شنبه 17 تیر بازگشایی و ازاین پس معاملات سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس انجام می­شود.

وی با اشاره به سرمایه 51 میلیارد ریالی در مورد ترکیب سهامداری این شرکت گفت: شرکت سیمان زنجان 9.3 درصد، شرکت سیمان فارس و خوزستان 8.51 درصد، شرکت بازرگانی صنایع سیمان فارس و خوزستان 6.7 درصد، شرکت سیمان آبیک 1.7 درصد و سایر اشخاص حقیقی 73 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

هامونی در ادامه افزود: شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در زمینه واسطه گری­های پولی و مالی فعالیت دارد و کارگزار معرف آن نیز کارگزاری تامین سرمایه نوین است.

مدیر بازار فرابورس ایران تاکید کرد: نماد معاملاتی شرکت سرمایه­گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار عادی گشایش می­یابد و قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.

هامونی با اشاره به درج این شرکت در بازار دوم فرابورس و محدودیت­های موجود در اساسنامه صندوق­های سرمایه­گذاری مشترک گفت: صندوق­های سرمایه­گذاری مشترک اجازه خرید سهم مذکور را ندارند و آن دسته از صندوق­های سرمایه­گذاری مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا هستند، از ایستگاه­های معاملاتی خود برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده نکنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

97  −    =  90