دومین همایش سالانه مدیریت ریسک و بیمه برگزار شد

به همت بیمه کوثر

دومین همایش سالانه مدیریت ریسک و بیمه با همت بیمه کوثر و با حضور عطایی مدیر عامل بیمه کوثر و اولیا دبیر کل سندیکای بیمه گران با موضوع بیمه های زندگی در هتل سیمرغ تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش ریسک نیوز،دومین همایش سالانه مدیریت ریسک و بیمه با همت بیمه کوثر صبح امروز با موضوع بیمه های زندگی در هتل سیمرغ تهران آغاز بکار کرد.

در ابتدای این همایش عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر ، دکتر دقیقی اصل و موسی کاظمی دبیر همایش درخصوص توجه به مدیریت ریسک و بیمه های زندگی در صنعت بیمه سخنرانی کردند.

از دیگر برنامه های این همایش رونمایی از کتاب "بیمه های عمر" بود. این کتاب توسط محمد دنان و زهرا باسوکردشامی نوشته شده و توسط انتشارات کوشش گستر در هزار نسخه به چاپ رسیده است.

در این همایش یکروزه دکتر محمد خوش چهره درخصوص مقاوم سازی اقتصادی و کاهش عوامل تهدیدزا با رویکرد اقتصاد مقاومتی، دکتر صباغیان با موضوع نوآوری و فروش و  عظیمی سخنرانی کردند.

بر اساس ایم گزارش  سلیمانی با موضوع راهکارهای ایجاد و تقویت ارتباط با بیمه گزاران بیمه عمر، منیری با موضوع بررسی عوامل موثر بر توانگری مالی شرکت های بیمه با استفاده از مدل "پانل دیتا"، حاتمی با موضوع بررسی عوامل موثر در بازخرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری و پیش بینی زمان بازخرید بیمه نامه ها و آقای نعمتی با موضوع تاثیر ریسک های اقتصادی بر فروش بیمه های زندگی به ارائه مقاله پرداختند.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −    =  31