بیمه البرز به استیل البرز چهارده و نیم میلیارد ریال خسارت پرداخت

بیمه البرز در پی آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های شرکت صنعتی استیل البرز مبلغ ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال خسارت آتش‌سوزی پرداخت کرد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه البرز،‌ یکی از کارخانه‌های شرکت استیل البرز چندی پیش دچار حادثه حریق شد که بیمه البرز بلافاصله پس از بررسی کارشناسانه و تخمین میزان خسارت،‌ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به این شرکت خسارت پرداخت کرد.

مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به مدیرعامل استیل البرز گفت: پرداخت دقیق و سریع خسارت وظیفه ما به عنوان بیمه گر و حق مسلم بیمه گزاران خسارت‌دیده است و در شرایط دشوار کنونی که خیلی از شرکت‌های بیمه توان پرداخت این وجوه را به یکباره ندارند، بیمه البرز به خاطر داشتن حاشیه توانگری بالا خسارت‌ها را در کمترین زمان ممکن و به طور دقیق پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت استیل البرز نیز از ارایه خدمات خوب بیمه البرز به شرکت تحت سرپرستیش و دقت تیم کارشناسی بیمه البرز در محاسبه میزان خسارت وارده،‌ قدردانی کرد و گفت: علاوه بر رضایت مدیران ارشد در بخش بیمه های مسوولیت مدنی و آتش‌سوزی، تمام کارکنان شرکت استیل البرز نیز از بیمه البرز به خاطر ارایه بهترین خدمات در بخش بیمه های درمان تکمیلی رضایت کامل دارند.

وی با اعلام رضایت حداکثری از بیمه البرز و قدردانی از همراهی و بیمه‌گری خوب این شرکت در تعامل با استیل البرز،‌اذعان داشت: هرچند نرخ حق بیمه بیمه البرز ممکن است نسبت به سایر شرکت های بیمه بالاتر باشد اما به دلیل عرضه خدمات خوب، باکیفیت و حرفه‌ای و سرویس‌دهی مناسب،‌ شرکت استیل البرز بیمه البرز را به عنوان بیمه‌گر خود انتخاب کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

43  −    =  36