پوشش بیمه ای صندوق ضمانت صادرات تا ۵ میلیارد دلار افزایش یافت

معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: با افزایش سرمایه ، پوشش بیمه ای این صندوق برای صادرکنندگان تا ۵ میلیارد دلار افزایش یافت.

به گزارش ریسک نیوزاز ایرنا وحید رضایی روز جمعه در خرمشهر در کارگاه آموزشی آشنایی با مزیت های صندوق ضمانت صادرات با تشریح برنامه های این صندوق برای حمایت از تولید، افزود: این صندوق بتازگی افزایش سرمایه داشته و بر این اساس، میزان ریسک پذیری برای شرکت های صادرکننده کالا و فعالان اقتصادی تا 10برابر افزایش یافته است.
وی سرمایه افزوده شده به صندوق ضمانت صادرات را روزانه 500 میلیون دلار اعلام و اظهارکرد: این مهم به منزله این است که صندوق می تواند تا پنج میلیارد دلار کالاهای صادراتی را زیرپوشش بیمه قرار دهد.
رضایی ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع کسب و کار و مشکلات ناشی از تحریم، میزان پوشش بیمه ای صندوق نسبت به سال های پیش افزایش یابد.
معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین با تشریح آخرین اقدامات این موسسه، تصریح کرد:با صادرکنندگان بزرگ فعال در صنایع مس، فولاد و پتروشیمی مذاکرات خوبی انجام شده است و امیدواریم که میزان پوشش بیمه صادراتی این صنایع نیز حداقل به دو برابر سال گذشته افزایش یابد.
معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور سخنرانی در کارگاه آموزشی فعالان اقتصادی شهرستان های آبادان و خرمشهر در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر به منطقه آزاد اروند سفر کرده بود.
کارگاه آموزشی آشنایی با مزیت های صندوق ضمانت صادرات کشور با حضور جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  6