بانک ملت شرکت برتر بورس سیستان و بلوچستان شناخته شد

مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: بانک ملت جزو چهار شرکت برتر این هفته بورس منطقه ای استان شناخته شد.

به گزارش ریسک نیوز سوگل هیراد اظهار داشت: کشاورزی و دامپروری مگسال، بانک سینا و همراه اول از دیگر شرکت های برتر این هفته بودند.
وی افزود: دو میلیون و 992 هزار و 407 سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 10 میلیارد و 100 میلیون ریال در بازار بورس این هفته استان داد و ستد شد.
وی با بیان اینکه این معاملات از میان 92 شرکت انجام شد افزود: 67 درصد ارزش معاملات این هفته بازار بورس سیستان و بلوچستان را خرید و 33 درصد آن را فروش سهام شامل شده است.
مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان تعداد کدهای معاملاتی جدید را 12 عدد دانست و گفت: بیشترین ارزش معاملات مربوط به بانک ملت به ارزش بیش از 900 میلیون ریال بوده است.
بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان بیست و دوم آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان شروع به کار کرد.
تالار بورس استان در آغاز فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری شروع کرد و هم اکنون دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2