خداحافظی محمدی با بیمه تعاون / فروش سهام شرکت پیشگامان کویر یزد به سایر سهامداران

برخی منابع اگاه خبر دادند؛

در حالیکه برخی گمانه زنی از ابقای حبیب محمدی بر مسند مدیرعاملی شرکت خبر می داد اما گویا ورق به شکلی دیگر رقم خورده و برخی شنیده ها از استعفای وی از هیات مدیره حکایت دارند.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت بیمه تعاون که این روزها شاهد کش و قوس های مدیریتی در سطح مدیر عامل و هیات مدیره بوده ،  طی روزهای گذشته از سوی معاونت نظارت بیمه مرکزی مبنی بر حل اختلافات هیات مدیره و برکناری سرپرستی گلزاری که از سوی این شرکت به عنوان سرپرست انتخاب شد ،با اخطار روبرو شد.

در حالیکه برخی گمانه زنی از ابقای حبیب محمدی بر مسند مدیرعاملی شرکت خبر می داد اما گویا شرایط به شکلی دیگر رقم خورده و برخی شنیده ها از استعفای وی از هیات مدیره حکایت دارند.

علاوه براین از موضوعات چالش برانگیز این روزهای بیمه تعاون نحوه سهامداری و میزان سهام شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد بوده محل اختلاف در سطح هیات مدیره شرکت مزبور را فراهم اورده که برخی منابع اگاه از فروش سهام گروه پیشگامان کویر یزد به دیگر سهامداران خبر می دهند ، به طوریکه با فروش سهام به نحوی از سهامداری شرکت کناره گیری خواهد کرد.

باید دید با این تغییرات مدیریتی و سهامداری بیمه تعاون آیا آرامش به این بیمه نوپا که تنها با گذشت سه سال از تاسیس آن شاهد تغییر سه مدیرعامل بوده حکمفرما خواهد شد؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  1  =