بیمه ایران در قزوین ۳۲۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین، از پرداخت ۳۲۰میلیارد و ۴۳۹میلیون و ۷۶۹هزار ریال خسارت در ۹ماهه امسال برای ۳۹هزار و ۲۷۴فقره بیمه نامه در استان خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از مهر، حسین ملکی راعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۹۲ میلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۶۱۹ هزار ریال برای ۴۰ هزار و ۲۸۹ فقره بیمه نامه بوده است که از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: مبلغ حق بیمه های صادره در رشته های آتش سوزی، باربری، بدنه اتومبیل، شخص ثالث، سرنشین، تمام خطر، مسئولیت، عمر، حوادث، درمانی، عمر و حوادث کارکنان دولت در این مدت ۶۱۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۹۹۹ هزار ریال برای ۱۱۷ هزار و ۳۱۴ بیمه نامه بوده است.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین خاطرنشان کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵۵۷ میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۱۹۴ هزار ریال برای ۱۱۳ هزار و ۸۴۱ فقره بیمه نامه بوده است.

ملکی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت پرداختی به بیمه گزاران را بیمه نامه شخص ثالث با ۱۱۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۶۴۳ هزار ریال برای ۲ هزار و ۲۸۳ بیمه نامه به خود اختصاص داده است اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ میلیارد و ۱۱۵ میلیون و ۲۸۹ هزار ریال برای ۲ هزار و ۵۳۹ فقره بیمه نامه بوده است.

وی سهم حق بیمه ثالث از کل پرتفوی را ۴۲ درصد و ضریب نهایی خسارت با احتساب کلیه هزینه های بیمه گری را ۶۸ درصد اعلام کرد.

ملکی، همچنین حق بیمه دریافتی از بیمه گزاران شخص ثالث در ۹ ماهه امسال را ۲۲۴ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۸۹۲ هزار ریال برای ۴۸ هزار و ۸۹۵ فقره بیمه نامه عنوان کرد و گفت : این رقم در مدت مشابه سال قبل خود به ترتیب ۲۷۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال برای ۴۶ هزار و ۱۰۲ فقره بیمه نامه بوده است.

وی در ادامه به تفکیک خسارتهای پرداختی برای رشته های مختلف بیمه ای پرداخت و افزود:از مجموع خسارتهای پرداختی ، دو میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۹۸۱ هزار ریال مربوط به آتش سوزی،۹۵۷ میلیون و ۲۶۱ هزار ریال باربری،۲۰ میلیارد و ۳۹۲ میلیون و ۲۷۳ هزار ریال بدنه اتومبیل،۳ میلیارد و ۶۵۳ میلیون و ۸۴۹ هزار ریال مازاد «مالی+دیه» بوده است.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین، پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال برای بیمه سرنشین، ۸ میلیون و ۲۰۴ هزار ریال بیمه تمام خطر،۱۳ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۴۰۵ هزار ریال بیمه مسئولیت،۹ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بیمه عمر، ۱۰۵ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال بیمه حوادث،۱۴۱ میلیارد و ۷۳ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال بیمه درمانی را از دیگر خسارتهای پرداختی به بیمه شدگان اعلام کرد.

استان قزوین دارای ۱۰۲ نمایندگی فعال است که از این تعداد ۴ شرکت خدمات بیمه ای و ۶ کارگزاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2