آفریقای جنوبی قوانین بیمه گری اش را با استاندارد های جهان منطبق می سازد/ قدم در راه جریان های نوین درآمدزایی در بیمه

از سوی شرکت TCI ودر قالب برگزاری کنفرانس انجام می شود

آفریقای جنوبی با افزایش مدیریت ریسک، بررسی توانایی هایش برای پرداخت بدهی ها، قدم نهادن در مسیر تغییر و تحولات بر اساس قوانین جهانی، نحوه اداره کردن تغییرات و استفاده از روش مدیریت (SAM) به استقبال خطر رفته است./چگونه تلفن همراه با فناوری های دیجیتال خود می تواند جریان های جدید درآمدزایی را از طریق تعامل با مصرف کنندگان و مشتریان تقویت کند. قابلیت هایی که به کاربران (بیمه گذاران) این امکان را می دهد تا با بهره‌برداریِ حداکثری، فرصت‌هایی جدید برای رشد فروش را ایجاد کنند.

به گزارش ریسک نیوز، یکی از چالش‌هایی که بیمه های جهانی و آفریقای جنوبی با آن مواجهند نیاز منطبق سازی قوانین بیمه و مقررات آفریقای جنوبی با قوانین بیمه جهانی و تعییر استراتژی های راهبردی در راستای این تغییر و تحولات است.

این تغییرات با خطرات بالایی همراه خواهد بود اما بیمه آفریقای جنوبی با افزایش مدیریت ریسک، بررسی توانایی هایش برای پرداخت بدهی ها، قدم نهادن در مسیر تغییر و تحولات بر اساس قوانین جهانی، نحوه اداره کردن تغییرات و استفاده از روش مدیریت (SAM) به استقبال خطر رفته است.

مسئولیت دبیر بیمه  کمک به طراحی مدل های بیمه و راهبردهای نرخ گذاری بیمه‌هاست. ضمن آنکه این مسئولیت واجد برقرای اطمینان و فایده دار بودن راهبردها و قدرت ماندگاری در چرخه رقابتی بازار نیز می شود. یکی از نقش های اصلی دبیر بیمه تهیه و تنظیم دستورالعمل‌های لازم برای تعیین سطح ریسک و رده بندی این مولفه ها با استفاده از تجزیه و تحلیل تمام داده‌های مورد نیاز است.

همچنین بیمه گران  نیز مسئولیت دارند تا با تجزیه و تحلیل داده های فردی، مشتریان را دسته‌بندی نموده و سطح ریسک را برای هر مشتریِ خاص طوری انتخاب کنند که حفظ آن مشتری با شکست مواجه نشود.

شرکت TCI یک کنفرانس "بیمه و ریسک" تدارک دیده است که طی آن سخنرانانی خبره و متخصص در خصوص مسئولیت های دبیر بیمه و بیمه گر  بحث خواهند کرد. موضوعاتی از قبیل انتقال اطلاعات مشتریان، روش‌های عملیاتی مدیریت ریسک، تجزیه و تحلیل داده ها، مدل سازی شیوه های پیش بینی بازار برای قیمت گذاری بیمه و… در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این اجلاس سراسری با موضوعات توزیع بیمه و ارزیابی ریسک در بیمه با اهداف اشاره شده در 17 و 18 فوریه برگزار می شود ، این کنفرانس  می تواند دبیران بیمه و بیمه گران را با آخرین تکنیک های مدیریت ریسک آشنا سازد.

تکنولوژی و ارائه قابلیت های جدید سرویس‌دهی
پیشرفت‌های اخیر در عرصه دیجیتال و موبایل اثبات می کند که موبایل یک ابزار توانمند برای سرویس‌دهی شخصی در بخش‌های مالی است. کما اینکه این ابزار به‌طور مداوم درحال ارائه فناوری‌ها و خدمات جدید است.

بیمه گران از جمله طیف‌هایی هستند که باید استفاده از این تکنولوژی‌های جدید را در راستای پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل نیازهای مصرف کنندگان و ابداع راهبردهای مطلوب خدمات رسانی در دستور کار خود قرار دهند.

شرکت TCI این موضوعات را در کنفرانسی با محوریت "آینده تحولات دیجیتال در صنعت بیمه" مورد بررسی قرار می دهد. این کنفرانس نیز در تاریخ 1 و 2 مارس 2016 در هتل ایندابای ژوهانسبورگ برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس نشان داده می شود که چگونه تلفن همراه با فناوری های دیجیتال خود می تواند جریان های جدید درآمدزایی را از طریق تعامل با مصرف کنندگان و مشتریان تقویت کند. قابلیت هایی که به کاربران (بیمه گذاران) این امکان را می دهد تا با بهره‌برداریِ حداکثری، فرصت‌هایی جدید برای رشد فروش را ایجاد کنند.

ترجمه و تنظیم : مصطفی خدایگان / واحد ترجمه پایگاه خبری ریسک نیوز

http://www.tci-sa.co.za/regulation-and-governance-in-insurance/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  17  =  24