افزایش سرمایه بیمه نوین تا قبل از پایان سال جاری / برنامه افزایش سرمایه برای سال اتی اعلام شد

مدیرعامل بیمه نوین: مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه نوین برای افزایش سرمایه از ۸۰۰ به ۱۵۰۰ میلیارد ریال قبل از پایان سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین در بازدید از شعبه مشهد و طی جلسه حضوری با نمایندگان استان ضمن اعلام خبر فوق افزود: برنامه شرکت برای سال آینده افزایش سرمایه تا سقف 2500 میلیارد ریال است.

در این نشست که عصر دوشنبه و با حضور نمایندگان تحت سرپرستی شعبه مشهد برگزار شد، کریم خان زند تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری به جای رقابت غیرفنی در نرخ، تقویت شبکه فروش از طریق آموزش های مستمر و برنامه ریزی برای معرفی بازارهای جدید به شبکه فروش را از برنامه های شرکت برای سال آتی اعلام نمود.

مدیر عامل بیمه نوین ضمن تأکید بر لزوم همفکری و همکاری نمایندگان با همکاران شعب و ستاد، توسعه نظام پیشنهادات جهت بهره مندی از نظرات شبکه فروش را از دیگر برنامه های شرکت برشمرد و گفت: به لحاظ اینکه نمایندگان به عنوان بدنه شرکت قاعدتاً تعلق خاطر بسیاری به سازمان خود دارند، لذا نگاه بلند مدت جهت وفادارسازی مشتریان در عمل می بایست سرلوحه کار نمایندگان قرار گیرد.

کریم خان زند با تأکید بر پتانسیل های شرکت از جمله سهامدار بودن دو بانک اقتصاد نوین به صورت مستقیم و بانک ملی به صورت غیرمستقم، حمایت دو بانک از یک شرکت بیمه ای را در صنعت بیمه کشور منحصر به فرد دانست.

از دیگر برنامه های مورد تأکید مدیرعامل شرکت بیمه نوین، برنامه ریزی جهت تقویت محصول عمر انفرادی، تمرکز بر آموزش های خرده فروشی بیمه و فعال تر شدن برای شرکت در مناقصات بیمه ای بود.

در پایان این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه به صورت جداگانه مسائل و مشکلات خود را با کریم خان زند در میان گذاشتند. همچنین طی جلسه جداگانه ای اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان در فضایی صمیمی دغدغه ها و پیشنهادات خود را جهت تسهیل امور و ارتقای پرتفوی با مدیرعامل شرکت بیمه نوین در میان گذاشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  2  =