بابک زنجانی سهام شرکت مشهورش را واگذار کرد +سند

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت شرکت، این مجموعه با در دست داشتن تعدادی از مسیرهای پروازی هواپیمایی قشم مانند « مشهد – کیش قشم – دبی – نجف – بغداد ( نجف به مشهد و بغداد به مشهد و بالعکس )» بصورت چارتری و اجاره کامل هتل سورینت مریم در جزیره کیش توانسته زیر مجموعه ای از آژانسهای هواپیمایی کشور را تحت پوشش قرار دهد.

بابک زنجانی شرکت

بر اساس این تغییرات ثبت شده که به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت صورت گرفته، مقرر شده است بابک زنجانی با دریافت کلیه سهم الشرکه خود به مبلغ 600 میلیون ریال، از ردیف شرکا خارج شود. بر این اساس، سرمایه شرکت نیز با خروج فردی دیگر غیر از بابک زنجانی، به مبلغ 6 میلیارد ریال کاهش یافته لیست شرکا پس از خروج این دو نفر، شامل شرکت توسعه فناوری سوری نت کیش، شرکت سورینت کمرشیال کیش و هلدینگ توسعه سورینت قشم خواهد بود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت شرکت خدمات هوایی و زیارتی سوری نت پرواز، این شرکت در آذرماه 1391 به مجموعه بابک زنجانی واگذار شده و با در دست داشتن تعدادی از مسیرهای پروازی هواپیمایی قشم مانند « مشهد – کیش قشم – دبی – نجف – بغداد ( نجف به مشهد و بغداد به مشهد و بالعکس )» بصورت چارتری و اجاره کامل هتل سورینت مریم در جزیره کیش توانسته زیر مجموعه ای از آژانسهای هواپیمایی کشور را تحت پوشش قرار دهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  8  =