توسعه بیمه زندگی و کشاورزی در اولویت قرار دارد

سید محمد کریمی، رئیس کل بیمه مرکزی:

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: توسعه بیمه زندگی و کشاورزی در اولویت قرار دارد و باید با تقویت اتاق های فکر و تشکیل کارگروه های تخصصی ، همه ایده های متنوع کارشناسان و صاحبنظران به محصول تبدیل شود.

به گزارش ریسک نیوز، سید محمد کریمی اعلام کرد : ارزیابی رضایت مشتریان، شفاف سازی عملکردها ، رتبه بندی و افزایش توانگری ها و سرمایه گذاری شرکت های بیمه در دستور کار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
وی با بیان این که شورای عالی بیمه، در حال به روز رسانی و بازنگری آیین نامه ها در بیمه مرکزی است، گفت : حضور در بورس به شفاف سازی قوانین بیمه ای و کنترل و نظارت جدی بر شرکت های بیمه ای و حفاظت از منابع مادی و نیروی انسانی شرکت ها کمک می کند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تاکید کرد : تعمیم و توسعه فرهنگ بیمه، شاه بیت عملکردها و فعالیت هاست و باید از همه امکانات و منابع انسانی در نیل به این مقصود بهره بگیریم.
کریمی با تاکید بر ضرورت همگانی شدن صنعت بیمه به رسیدن نخستین ماه حرام سال قمری ( ماه رجب) اشاره کرد و از رانندگان وسایل نقلیه موتوری خواست ضمن کسب اطمینان از داشتن پوشش کامل بیمه ای با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
کریمی با اشاره به بیشتر بودن نرخ دیه در ماه های حرام گفت : ماه رجب نخستین ماه حرام امسال است و چنانچه در ماههای حرام تصادفی منجر به نقص عضو یا فوت روی دهد ، دیه بر مبنای 126 میلیون تومان تعیین خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −  28  =