عسکریه تغییر نام موسسه را هفته آینده قطعی می کند

موسسه اعتباری عسکریه هفته آینده جلسه مجمع عمومی فوق العاده خود را جهت تصویب تغییر نام موسسه و افزایش سرمایه برگزار می کند.

به گزارش ریسک نیوز،جلسه مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری عسکریه روز 24 اسفند با دستور جلسه افزایش سرمایه و تغییر نام موسسه برگزار می شود.

این موسسه که چندی پیش برای تعیین نام جدید فراخوان منتشر کرده بود، بالاخره از میان تعداد زیادی پیشنهاد یک نام را به عنوان عنوان جدید موسسه انتخاب کرده که پس ازتصویب در جلسه مجمع عمومی فوق العاده اعلام خواهد شد.

اخبارمنتشره حاکی است نام این موسسه به اعتباری ملل تغییر خواهد یافت و این نام براساس آرای مردم، موسسه اعتباری عسکریه تغییر نام داد و به موسسه اعتباری “ملل” تبدیل شد. از بین ۱۰ نام نهایی که در مرحله دوم برگزیده شده بود نام “ملل” بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.

موسسه اعتباری عسکریه از اواخر خرداد ماه سال جاری اقدام به آغاز نظرخواهی از مخاطبان خود کرده بود که در مرحله اول حدود ۵۰۰ هزار نفر شرکت کردند و در مرحله دوم از بین ۱۰ نام که بیشترین رای را کسب کرده بودند مجددا نظرخواهی شد که بالاخره نام “ملل” انتخاب و به تایید اعضای هیات مدیره رسید.

گفتنی است ۱۰ نام برگزیده برای تغییر نام موسسه اعتباری عسکریه شامل (مشرق، ملل، افق، جم، تعادل، توس، اتحاد، نیکان، کیان و پردیس)بوده است.

همچنین در این جلسه که قرار است در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 24 اسفند 94  درمحل تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه چهارم برگزار شود، راجع به افزایش سرمایه هم تصمیم گیری شود.

بنابراین گزارش سرمایه  این موسسه هم اکنون 3 هزار میلیارد ریال است که در صورت تصویب به 10 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =