پرداخت سود ۲۶ درصدی بیمه های زندگی بیمه ملت

سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی بیمه ملت در سال ۹۴، ۲۶ درصد اعلام شد.

به گزارش ریسک نیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت بر اساس آیین نامه 68 شورای عالی بیمه، سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی در سال 94 را 26 درصد محاسبه کرد و در پایان اسفندماه سال گذشته به اندوخته بیمه گذاران دارنده بیمه نامه های زندگی و سرمایه گذاری، سپرده زندگی، زندگی و بازخرید سنوات و تحصیل فرزندان، اضافه نمود.

بر اساس این گزارش، با توجه به زیرساختهای مناسب نرم افزاری بیمه ملت، سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی سال 94 بدون هیچ تاخیری محاسبه و در همان سال به اندوخته بیمه گذاران افزوده شد.

گفتنی است در سه سال گذشته (91-93)، بیمه ملت به صورت میانگین، 25.14 درصد سود مشارکت در منافع برای بیمه گذاران زندگی خود محاسبه و پرداخت کرد و در سال 92، با پرداخت 30.75 درصد، بالاترین سود مشارکت در منافع را در صنعت بیمه محقق نمود.
بیمه گذاران شرکت بیمه ملت،جهت اطلاع از میزان ذخایر بیمه نامه زندگی خود می توانند از طریق سیستم های بیمه های زندگی، تلفن بیمه و تماس با شماره 85333-021 و اینترنت بیمه ملت و یا با استفاده از همراه بیمه ملت (قابل دانلود ازplay store در روی گوشی های تلفن همراه) اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  10  =