مهریه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری یکی از شهروندان خبر داد و گفت: این فرد به‌خاطر پرداخت مهریه، در شبکه های اجتماعی برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده بود.

به گزارش ریسک نیوز،سرهنگ"حبیب‌الله رجبلی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت یک پرونده قضائی مبنی بر شکایت شهروندی گواه بر ایجاد مزاحمت، با تحقیقات به‌عمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه های اجتماعی اقدام به مزاحمت می کند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد شخصی با هویت مشخص اقدام به ایجاد این پروفایل و توهین و مزاحمت برای شاکی کرده است که متهم احضار و پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ رجبلی انگیزه متهم از انجام این‌کار را انتقام جویی از همسر سابقش عنوان کرد و گفت: بنا به اظهارات متهم، وی به‌خاطر پرداخت مهریه برای همسرش ایجاد مزاحمت کرده است.

وی افزود: پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

سرهنگ رجبلی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از شهروندان خواست تا به هویت ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس های 2182967 و  2182943 و 2182945 گزارش کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  15